یک‌شنبه 15 مهر 1403

نظارت بر بازار خراسان شمالی در ماه رمضان تشدید شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نظارت بر بازار خراسان شمالی در ماه رمضان تشدید شد

علی وفاه خواه گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی، طرح تشدید نظارت و پایش بازار از اول ماه رمضان آغاز و تا پایان ماه در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وفاخواه، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی، طرح تشدید نظارت و پایش بازار از اول ماه رمضان آغاز و تا پایان ماه در این استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح نظارت ویژه بر بازار تا پایان ماه مبارک رمضان در استان خراسان شمالی ادامه دارد.

وفاه خواه افزود: در طرح ویژه ضیافتی ماه رمضان، بازرسان سازمان صمت، با همکاری گشت‌های مشترک بهداشت، تعزیرات حکومتی و... از واحد‌های صنفی و مراکز عرضه و توزیع کالا‌های اساسی، اقلام خوراکی، کارگاه‌های بامیه و زولبیا و قنادی‌ها انجام می‌دهند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان گفت: بازرسان در دو نوبت صبح و عصر بر بازار نظارت می‌کنند و شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف شامل گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور و صورتحساب آن را با شماره تلفن 124 واحد بازرسی و نظارت سازمان صمت اعلام کنند.

انتهای پیام /