دوشنبه 28 خرداد 1403

نظام استاد شاگردی با محوریت استاد فرشچیان کلید خورد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
نظام استاد شاگردی با محوریت استاد فرشچیان کلید خورد

کارگروه تببین نظام استاد شاگردی به دستور حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با محوریت و مدیریت رییس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان شروع به فعالیت کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کارگروه تببین نظام استاد شاگردی به دستور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر خسروپناه؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با محوریت و مدیریت رییس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان شروع به فعالیت کرد.

بررسی، تصویب و ابلاغ شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه تقویت نظام آموزش، تحول در توسعه آموزش عالی با محوریت مهارت افزایی و تربیت متخصص و هنرمند متعهد است که به همت دبیر شورا، دانشگاه آزاد، وزارت علوم و نخبگان دانشگاه استاد فرشچیان به ثمر نشست.

تایید انتخاب دو رئیس دانشگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی

این در حالی است که دکتر خسروپناه، در راستای تحقق سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهادینه ساختن مهارت‌افزایی و تقویت نظام آموزشی کشور طی نامه‌ای به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط دولت، بر ضرورت بهره‌گیری و استقرار این نظام آموزشی تأکید کرد.

همچنین، دکتر سجاد محمد یارزاده به عنوان ریاست کارگروه، دکتر مهدی خانکه به عنوان دبیر علمی و مجید طلیمی به عنوان دبیر اجرایی، جهت تشکیل و پیگیری امور محوله منصوب شدند.