جمعه 14 اردیبهشت 1403

نظرات و مطالبات مردم از اقتصاد را در «هشت صبح» بشنوید

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
نظرات و مطالبات مردم از اقتصاد را در «هشت صبح» بشنوید

برنامه «هشت صبح» در رادیو اقتصاد چالش‌های اجرایی در موضوعات اقتصادی روز را تحلیل می‌کند.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، لیلا یگانه تهیه کننده رادیو اقتصاد با اشاره به راه‌اندازی برنامه «هشت صبح» گفت: در این برنامه صبحگاهی مسائل و چالش های روز اقتصادی از دیدگاه اقتصاد خُرد و براساس عملکرد نیروهای مؤثر بر بازار، تحلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در «هشت صبح» سعی داریم با گذر از سیاستگذاری‌ها و استراتژی‌های کلان اقتصادی، بر نحوه اجرای قوانین و فرآیندها متمرکز شویم و با یک دید جامع، نقش تمامی ذینفعان از جمله دولت، بخش خصوصی، اصناف، فعالان اقتصادی و مردم را در این زمینه بررسی کنیم.

یگانه افزود: در این برنامه، موضوعات در سه حلقه تولید، توزیع و مصرف واکاوی شده و با حضور مسولان و کارشناسان، چالش‌های اجرایی برای تحقق اهداف اقتصادی موردنظر، تبیین و راهکارهایی نیز برای رفع مشکلات ارائه می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه با تأکید بر اهداف آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری این برنامه، اظهار کرد: ساختار کلی «هشت صبح» گفت‌وگومحور و تخصصی است. پیشینه و اهمیت موضوعات و ضرورت پرداختن به آنها در قالب یک بسته صوتی به نام «دیدگاه» در ابتدای هر برنامه پخش می‌شود. آیتم گزارشی «در دست اقدام» نیز نظرات و مطالبات مردم را به عنوان مصرف‌کنندگان نهایی کالا و خدمات، انعکاس می‌دهد.

رادیو برای نمایشگاه کتاب چه برنامه‌هایی دارد؟

وی با اشاره به اهمیت تعامل با مخاطبان افزود: در طول برنامه شنوندگان با پاسخ به سؤالات طرح شده، دیدگاه ها و تجربیات خود را در مورد موضوعات بیان می‌کنند.

یگانه با اشاره به اینکه پاسخ به نیازهای رسانه‌ای مردم در حوزه اقتصاد از اولویت‌های این شبکه است ابراز امیدواری کرد: با اضافه شدن این برنامه به جدول برنامه های رادیو اقتصاد، شنوندگان بتوانند در بخش صبحگاهی شنونده یک برنامه تحلیلی با رویکردی متفاوت باشند.

«هشت صبح» به تهیه‌کنندگی لیلا یگانه و با اجرای ناصر خیرخواه از شنبه تا چهار شنبه ساعت 8 صبح به صورت زنده از رادیو اقتصاد موج اف‌ام ردیف 98 پخش می‌شود.