سه‌شنبه 8 آبان 1403

نفس راحت ژاوی: یکی از مصدومان به ال‌کلاسیکو رسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نفس راحت ژاوی: یکی از مصدومان به ال‌کلاسیکو رسید

الخاندرو بالده، مدافع تیم بارسلونا، مشکلی برای همراهی تیمش در بازی مقابل رئال ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های رئال مادرید و بارسلونا در یک مسابقه حساس می تواند صدرنشین لالیگا را تغییر بدهد، 28 اکتبر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ژاوی هرناندز برای انتخاب ترکیب دراین بازی حساس ال‌کلاسیکو دردسرهای زیادی دارد، او مصدومان مهمی مثل ژول کنده و فرانکی دی یونگ دارد و وضعیت گاوی، رابرت لواندوفسکی و رافینیا هم برای این بازی حساس مشخص نیست و پزشکان بارسا در تلاش هستند تا برای این بازی حساس این بازیکنان را آماده کند.

اما به گفته پزشکان تیم ژاوی می تواند روی الخاندرو بالده برای ال‌کلاسیکو در 28 اکتبر حساب باز کند. در تست هایی که این مدافع بعدازظهر پنجشنبه انجام داد، پارگی عضلات ران پا رد شد، بنابراین پزشکان مطمئن هستند که تا زمان بازی با رئال مادرید او آماده خواهد شد هر چند این مدافع نیاز به دوره 10 تا 12 روزه برای بهبودی دارد و این به این معنی است که او تقریباً به طور قطع بازی مقابل اتلتیک را در لالیگا از دست خواهد داد، اما او می تواند به بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار در 24 اکتبر هم برسد.

لامینه یامال نیز در همین وضعیت قرار دارد و دچار کشیدگی جزیی در عضلات ران پا شده است که مانع از حضور او در تیم اسپانیا در فیفادی جاری شد، اما برای او هم خطری جدی برای بازی با رئال مادرید و شاختار وجود ندارد.

نفس راحت ژاوی: یکی از مصدومان به ال‌کلاسیکو رسید 2