یک‌شنبه 1 مهر 1403

نقشه استراتژیک سرمربی ایتالیا برای جمع کردن متحد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نقشه استراتژیک سرمربی ایتالیا برای جمع کردن متحد!

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، به دنبال این است که روابط باشگاه‌های سری آ با تیم ملی را بهبود ببخشد و برای پیشبرد این هدف با سرمربیان باشگاه‌های لیگ ملاقات می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا پیش از این با چندین مربی سری آ از جمله ماسمیلیانو آلگری، استفانو پیولی و جان‌پیرو گاسپرینی ملاقات کرده است و بزودی به دیدار ژوزه مورینیو، سیمونه اینزاگی، مائوریتزیو ساری و وینچنزو ایتالیانو خواهد رفت.

سرمربی سابق ناپولی از زمان آزاد خود بین تعطیلات سپتامبر و اکتبر برای دیدار با مربیان سری آ و صحبت با بازیکنان ایتالیایی استفاده می‌کند. او در اوایل این هفته در تورین بود که با کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی سابق ناپولی و ماسمیلیانو آلگری دیدار کرد. او همچنین در تعطیلات سپتامبر، زمانی که ایتالیا برای بازی مقابل اوکراین در میلانلو آماده می‌شد، با پیولی مربی میلان ملاقات کرد. سرمربی آتزوری از زمین‌های تمرینی تورینو و آتالانتا نیز بازدید کرد.

طبق گزارش‌ها دیدارهای بعدی اسپالتی با مربیان تیم‌های سری آ برنامه‌ریزی شده است. او از باشگاه‌های فیورنتینا، اینتر، رم و لاتزیو دیدار و با وینچنزو ایتالیانو، سیمونه اینزاگی، خوزه مورینیو و مائوریتزیو ساری گفتگو خواهد کرد. اسپالتی بار دیگر تاکید کرده است که می خواهد یک محیط "مثبت" با باشگاه های سری آ بسازد. طبق گفته گاتزتا، او بیشتر از 26 تا 28 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌کند. اسپالتی همچنین موافقت کرد که جانلوکا مانچینی، متئو پولیتانو و فدریکو کیه‌زا در فیفادی ماه سپتامبر به باشگاه‌هایشان برگردند تا حسن نیت خود را نسبت به باشگاه‌های ایتالیایی نشان دهد و در چند ماه آینده به کار روی روابط با مربیان، بازیکنان و تیم‌های سری آ ادامه دهد.

نقشه استراتژیک سرمربی ایتالیا برای جمع کردن متحد! 2
نقشه استراتژیک سرمربی ایتالیا برای جمع کردن متحد! 3