سه‌شنبه 3 مهر 1403

نقشه عجیب عملی شد: تمام شهر پاریس علیه امباپه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نقشه عجیب عملی شد: تمام شهر پاریس علیه امباپه!

شیطنت عجیب افرادی که قصد دامن زدن به حواشی کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن را داشتند مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، درگیری امباپه و پاری سن ژرمن همچنان ادامه دارد و هیچ یک از دو طرف حاضر نیستند در برابر خواسته طرف مقابل کوتاه بیایند. مدیران پی اس جی تاکید دارند که این بازیکن باید پارک دو پرنس را در همین تابستان ترک کند، در غیر این صورت جایی در ترکیب این تیم در فصل آینده نخواهد داشت و باید کل فصل را روی نیمکت سپری کند. آنها در همین راستا تصمیم گرفتند تمامی تصاویر مربوط به او به عنوان فوق ستاره تیم‌شان را از ورزشگاه جمع‌آوری کنند تا نشان دهند که در این مورد کاملا جدی هستند. در چند روز اخیر اعلام شده بود که عکس این بازیکن از سایت پی اس جی هم حذف شده است. همچنین تصاویر منتشر شده نشان می‌داد که کارکنان فروشگاه‌های متعلق به این باشگاه در حال برداشتن پیراهن‌های جدید با نام امباپه هستند.

اما حالا مشخص شده که این شیطنت افرادی ناشناس در شهر پاریس برای دامن زدن به این حواشی بوده است. آنها در واقع پیراهن‌های بدون اسم را در قفسه مربوط به پیراهن با شماره امباپه گذاشته بودند و پس از این که کارکنان فروشگاه مشغول جابجایی آن می‌شوند، اقدام به فیلمبرداری می‌کنند.

در حال حاضر پیراهن‌های پی اس جی با نام و شماره امباپه همچنان در تمامی فروشگاه‌های متعلق به این باشگاه قرار دارند و آماده فروش هستند.

بحث جدایی این ستاره فرانسوی از پی اس جی روز به روز پیچیده‌تر می‌شود و مشخص نیست که در نهایت تصمیم نهایی آنها تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در آخرین روز ماه آگوست چه خواهد بود.

نقشه عجیب عملی شد: تمام شهر پاریس علیه امباپه! 2
نقشه عجیب عملی شد: تمام شهر پاریس علیه امباپه! 3
نقشه عجیب عملی شد: تمام شهر پاریس علیه امباپه! 4