یک‌شنبه 6 آبان 1403

نقشه ویژه ژاوی برای رئال: مثل فینال پارسال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نقشه ویژه ژاوی برای رئال: مثل فینال پارسال!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، قصد دارد سیستمی که باعث پیروزی تیمش برابر رئال مادرید در فینال سوپر جام فصل قبل شد را باز هم به کار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام اسپانیا باید روبروی رئال مادرید به میدان برود و امیدوار است که بتواند با پیروزی در این بازی ناکامی‌های اخیر را جبران کند. این تیم در چند هفته اخیر تحت فشار زیادی بوده و انتقادهای بسیاری را تحمل کرده چون نتوانسته نتایج خوبی در لالیگا و لیگ قهرمانان کسب کند و عملکردی که بازیکنان این تیم به نمایش گذاشتند هم چندان مورد قبول هواداران و کارشناسان نبوده است. اما بازی برابر رئال مادرید بهترین فرصت است که با غلبه بر رقیب قدیمی و همچنین کسب اولین جام فصل بتوانند شرایط را به صورت کلی تغییر دهند و روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده که ژاوی تصمیم دارد نقشه‌ای که در فینال سال گذشته جواب داد را دوباره تکرار کند.

سرمربی بارسلونا به دنبال این است که از چهار هافبک در بازی برابر رئال استفاده کند تا مرکز زمین را به صورت کامل در اختیار داشته باشد و کار را برای بازیسازی هافبک‌های حریف تا حد زیادی دشوار کند و مانع خلق موقعیت توسط آنها شود. ایلکای گوندوگان و فرانکی دی یونگ به صورت قطعی در ترکیب اصلی این تیم حضور خواهند داشت و پدری، فرمین و سرخی روبرتو باید برای دو جایگاه دیگر با هم رقابت کنند.

نقشه ویژه ژاوی برای رئال: مثل فینال پارسال! 2