سه‌شنبه 29 خرداد 1403

نقش مهم کروس: سخنرانی احساسی در رختکن

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نقش مهم کروس: سخنرانی احساسی در رختکن

جمال موسیالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان، فاش کرد که تونی کروس پیش از بازی برابر اسکاتلند در رختکن سخنرانی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در اولین دیدار از رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی تیم ملی اسکاتلند به میدان رفت و موفق شد در دیداری پرگل و جذاب با نتیجه 1-5 برابر حریف به پیروزی برسد و گام اول را محکم بردارد.

کروس که پیش از این از تیم ملی کشورش خداحافظی کرده بود، با دعوت یولیان ناگلزمان بار دیگر به این تیم برگشته و امیدوار است که بتواند در آخرین حضورش در دنیای فوتبال به آنها برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های یورو 2024 کمک کند تا وداعی باشکوه داشته باشد.

موسیالا که یکی از پنج گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند پس از پایان این دیدار درباره کروس به خبرنگاران گفت:«تونی بازیکن مهمی برای ماست. من احترام زیادی برای او و کاری که در طول دوران فوتبالش انجام داده است قائل هستم. او پیش از شروع بازی برای ما سخنرانی کرد تا انگیزه بیشتری برای برد داشته باشیم.»

این بازیکن در بازی شب گذشته عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب تیم ملی آلمان به نمایش گذاشت و رکوردی جالب را به ثبت رساند. او 102 پاس گل در این بازی ارسال کرد که در این بین 101 پاس به مقصد رسید تا آمار 99 درصد دقت را از آن خودش کرده باشد.

نقش مهم کروس: سخنرانی احساسی در رختکن 2