دوشنبه 9 مهر 1403

نمایشگاه اینوتکس سکوی همکاری بین فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نمایشگاه اینوتکس سکوی همکاری بین فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی جباری‌پور، معاون نوآوری پارک علم و فناوری پردیس در نشست خبری نمایشگاه اینوتکس گفت: اینوتکس یک سکو برای همکاری و افزایش تعامل بین بازیگران حوزه زیست بوم و فناوری است. وی با اشاره به اهداف اصلی در این دوره نمایشگاه گفت: شکل گیری همکاری و هم‌افزایی، جذب سرمایه و تعامل بین سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران و شبکه‌سازی و بومی‌سازی حوزه زیست بوم...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی جباری‌پور، معاون نوآوری پارک علم و فناوری پردیس در نشست خبری نمایشگاه اینوتکس گفت: اینوتکس یک سکو برای همکاری و افزایش تعامل بین بازیگران حوزه زیست بوم و فناوری است.

وی با اشاره به اهداف اصلی در این دوره نمایشگاه گفت: شکل گیری همکاری و هم‌افزایی، جذب سرمایه و تعامل بین سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران و شبکه‌سازی و بومی‌سازی حوزه زیست بوم نوآوری از جمله اهداف سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس است. جباری‌پور با اشاره به دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس گفت: در دوره قبلی استقبال خوبی شد. بیش از 450 شرکت در اینوتکس حضور داشتند. اینوکتس 2024 محلی برای مخاطبان و مجموعه‌هایی است برای شکل گیری ارتباط با افرادی که با مجموعه زیست بوم در ارتباط هستند همچنین مجموعه‌هایی که می‌خواهند از آخرین تحولات حوزه فناوری و نوآوری کشور مطلع شوند. همچین افرادی که به دنبال یادگیری هستند در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گفته وی اینوتکس در اردیبشهت 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

از جمله بخش‌های این جشنواره شامل بخش نمایشگاهی با حضور شرکت‌ها، بخش رویدادی اینوتکس با هدف تحقق اهداف همکاری و تعامل ذینفعان است که عمده این برنامه‌ها توسط شرکت ها راهبری می‌شود. همچنین آنلاین رویداد نیز از دیگر برنامه‌های اینوتکس 2024 است.