پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نماینده دادستان به ادعا‌های ایروانی درباره سازمان بازرسی پاسخ داد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
نماینده دادستان به ادعا‌های ایروانی درباره سازمان بازرسی پاسخ داد

در چهارمین جلسه دادگاه عباس ایروانی نماینده دادستان پاسخ ادعا‌های او درباره سازمان بازرسی را داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات عباس ایروانی و دیگر مرتبطان این پرونده برگزار شد.

در این جلسه عباس ایروانی به دفاع از خود ادامه داد و مطالبی را درباره سازمان بازرسی مطرح کرد که نماینده دادستان نیز به ادعاهای وی پاسخ داد.

اما پس از پایان جلسه، برخی از کانال ها در فضای مجازی در اقدامی قابل تامل به انتشار یک سویه ادعاهای ایروانی پرداختند و پاسخ های نماینده دادستان را که بلافاصله بعد از اظهارات ایروانی مطرح شد، منتشر نکردند.

عباس ایروانی در این جلسه گفت: روز گذشته بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در گزارش خود اعلام کرد که بنده 9 هزار میلیارد تومان به بانک مسکن بدهکار هستم در حالی که نماینده بانک مسکن این عدد را 1800 میلیارد اعلام کرد که این به نوعی تناقض است و نشان دهنده آن است که کار کارشناسی صورت نگرفته است.

در ادامه قاضی از نماینده دادستان خواست در جایگاه قرار گیرد و توضیحات خود را بیان کند.

شاه محمدی، نماینده دادستان در پاسخ به ایروانی پاسخ داد: این موضوع یک محاسبه ریاضی است، چرا که در اصل، مبلغ 1 میلیارد و 700 میلیون درهم است که مطابق با نرخ روز 9 هزار میلیارد تومان می‌شود. گزارش دیروز بازرسی سازمان بازرسی بر همین مبنا بود.

گفتنی است در پایان این جلسه که متهمان به دفاع از خود پرداختند، جلسه بعدی را 16 تیر ماه ساعت 9 اعلام کرد.

انتهای پیام /