چهارشنبه 3 تیر 1405

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بازگشت غرورآفرین ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی بازگشت غرورآفرین ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به آب‌های میهن اسلامی تبریک گفت.