دوشنبه 26 شهریور 1403

نمی‌دانم فرمت جدید CL می‌ماند یا نه / انریکه: همه تیم‌ها در گروه مرگ هستند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نمی‌دانم فرمت جدید CL می‌ماند یا نه / انریکه: همه تیم‌ها در گروه مرگ هستند

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، به اظهارنظرها درباره اینکه تیم او در فرمت جدید لیگ قهرمانان سخت‌ترین قرعه را داشته پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی قرعه‌کشی مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا که از این فصل در فرمتی جدید برگزار می‌شود انجام شد بسیاری از ناظران معتقد بودند پاری سن ژرمن با سخت‌ترین قرعه مواجه شده است.

اکثر تیمهای بزرگ سید یک با دو تیم بزرگ و دشوار روبرو می‌شوند ولی پاری سن ژرمن دست کم چهار بازی سخت خواهد داشت. لازم به ذکر است که در فرمت جدید دیگر از مرحله گروهی خبری نیست و هر تیم با هشت رقیب بازی می‌کند تا تکلیف تیمهای صعود کننده به مرحله بعد مشخص شود.

پاری سن ژرمن در مرحله اول با آرسنال، اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ و منچسترسیتی دیدار خواهد کرد. بقیه حریفان پی‌اس‌جی هم آسان نیستند: خیرونا، آیندهوون، سالزبورگ و اشتوتگارت.

انریکه امروز در نشست خبری تیمش گفت:" بله، ما بدشانس بودیم. نمی‌دانم برای اینکه در جمع هشت تیم اول که راحت صعود می‌کنند باشیم به چند امتیاز نیاز داریم. باید بازی‌ها شروع بشود تا بتوانیم تخمین بزنیم که برای قرار گرفتن در هشت رتبه اول چند امتیاز می‌خواهیم و برای قرار گرفتن در رتبه‌های نهم تا بیست و چهارم که باید در پلی‌آف صعود بازی کنند چند امتیاز. ولی این سیستم جدید و خیلی هیجان‌انگیز است".

سرمربی پی‌اس‌جی در ادامه گفت:" بازی‌های پرهیجانی در پیش داریم و الان نمی‌توانم درباره آنها قضاوت کنم. در فرمت قبلی در مرحله گروهی شش بازی انجام می‌دادیم و الان دو بازی اضافه شده است. البته این فرمتم جدید ممکن است باعث تضعیف لیگهای ملی بشود. من واقعا مطمئن نیستم این فرمت جدید ماندگار خواهد بود یا نه. در پایین فصل باید بنشینیم و معایب و مزایای آن را بررسی کنیم تا ببینیم افزایش بازی‌ها خوب بوده یا بد".

انریکه در پااین درباره اینکه آیا قبول دارد که پی‌اس‌جی مثل تیمی شده که در گروه مرگ قرار گرفته است گفت:" ما فصل پیش در گروه مرگ بودیم که برایمان تجربه هیجان‌انگیزی بود. ولی در فرمتم جدید همه تیمها در گروه مرگ هستند".

نمی‌دانم فرمت جدید CL می‌ماند یا نه / انریکه: همه تیم‌ها در گروه مرگ هستند 2