پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

نه از توخل خبری بود و نه ترزیچ / رسمی: ایوان یوریچ جانشین ده‌روسی در رم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نه از توخل خبری بود و نه ترزیچ / رسمی: ایوان یوریچ جانشین ده‌روسی در رم

با اعلام باشگاه رم ایوان یوریچ با قراردادی تا تابستان آینده به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج ناگهانی دانیله ده‌روسی از رم، باشگاه ایتالیایی دقایقی پیش اعلام کرد ایوان یوریچ، سرمربی کروات، را با قراردادی تا 30 ژوئن 2025 به عنوان سرمربی این تیم منصوب کرده است.

ایوان یوریچ فصل گذشته هدایت تورینو را در سری آ بر عهده داشت. با اینکه قرارداد ده‌روسی تا تابستان آینده است اما در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای جالوروسی قرارداد یوریچ یک فصل دیگر تمدید خواهد شد.

بعد از اخراج غیرمنتظره ده‌روسی رسانه‌های ایتالیایی به عنوان گزینه‌های رم از نامهای مطرحی مثل توماس توخل و ادین ترزیچ صحبت می‌کردند. اما در نهایت هدایت رم به این سرمربی کروات سپرده شد.

در بیانیه باشگاه رم درباره سرمربی جدید آمده است: "ایوان یوریچ تا 30 ژوئن 2025 سرمربی جالوروسی است. این مربی کروات که متولد 1975 است به عنوان فوتبالیست در کرواسی، اسپانیا و ایتالیا تجربه‌ای طولانی داشته و مربی‌گری را در فوتبال جوانان آغاز کرد. او به عنوان دستیار جان‌پیرو گاسپرینی تجربه اندوخت و اولین مربی‌گری در سری آ را در فصل 17-2016 روی نیمکت جنوا انجام داد. او با کورتونا برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به سری آ صعود کرد. یوریچ از 2019 تا 2021 هدایت هلاس ورونا را برعهده داشت و در 2021 روی نیمکت تورینو نشست".

نه از توخل خبری بود و نه ترزیچ / رسمی: ایوان یوریچ جانشین ده‌روسی در رم 2