یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نه به زوج زیدان - ریبری روی نیمکت بایرن / زیدان آلمانی بلد نیست، ریبری هم مترجم نمی‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نه به زوج زیدان - ریبری روی نیمکت بایرن / زیدان آلمانی بلد نیست، ریبری هم مترجم نمی‌شود!

لوتار ماتئوس می‌گوید زین‌الدین زیدان را گزینه مناسبی برای هدایت بایرن مونیخ نمی‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دیروز نشریه اکیپ فرانسه به شایعات رسانه‌های آلمانی درباره احتمال بالای نشستن زین‌الدین زیدان روی نیمکت بایرن مونیخ پاسخ داد و گفت زیدان منچستریونایتد را به بایرن ترجیح می‌دهد لوتار ماتئوس هم معتقد است زیدان نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد.

ماتئوس می‌گوید در وهله اول دوست داشته ناگلزمان را روی نیمکت بایرن ببیند ولی بعد از او این صندلی را مناسب گزینه‌های دیگری به جز زیدان می‌داند. اسطوره بایرن با اشاره به اینکه اخراج فصل گذشته ناگلزمان اشتباه بود گفت:" ناگلزمان حالا می‌خواهد تیم ملی را در یورو هدایت کند. در روزهایی که به لطف حضور خودش جو داخل کشور به شدت به نفع تیم ملی تغییر کرده است. من این را درک می‌کنم و خوشحالم که یولیان سرمربی تیم ملی ما می‌ماند".

ساطوره بایرن با اشاره به اخراج ناگلزمان از بایرن در فصل گذشته بود:" من اگر بودم هرگز نمی‌گذاشتم او را اخراج کنند. مدیران فصل قبل کلا برخورد بدی با او داشتند و بارها در رسانه‌ها سنگ روی یخش کردند. تصمیم او برای تمدید با تیم ملی احتمالا به خاطر بدرفتاری بایرن هم بوده. همین حالا هم همه در بایرن موافق او نیستند و ناگلزمان این را می‌دانست".

سه گزینه ماتئوس برای هدایت بایرن: رانگنیک، اشمیت، امری

لوتار ماتئوس درباره زین‌الدین زیدان گفت:" با وجود موفقیتهای بزرگی که او در رئال به دست آورد من شک دارم که او علاقه‌ای به حضور در آلمان و بایرن داشته باشد. به نظرم زیدان ترجیح می‌دهد به یوونتوس یا رئال برگردد".

ماتئوس در پاسخ به این سوال که حضور دو فرانسوی در بایرن، زیدان به عنوان سرمربی و فرانک ریبری به عنوان دستیار او، این مشکل را حل نخواهد کرد گفت:" ریبری اسطوره‌ای بزرگ در مونیخ است ولی مگر قرار است فرانک را به عنوان مترجم زیدان استخدام کنید؟ چون ریبری تجربه مربی‌گری ندارد و اگر دستیار بشود یعنی عملا او را مترجم کرده‌اید".

نه به زوج زیدان - ریبری روی نیمکت بایرن / زیدان آلمانی بلد نیست، ریبری هم مترجم نمی‌شود! 2
نه به زوج زیدان - ریبری روی نیمکت بایرن / زیدان آلمانی بلد نیست، ریبری هم مترجم نمی‌شود! 3