جمعه 27 مهر 1403

نوآوری‌های فلیک تمامی ندارد / کنده - یامال: زوجی که هیچکس انتظارش را نداشت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نوآوری‌های فلیک تمامی ندارد / کنده - یامال: زوجی که هیچکس انتظارش را نداشت!

ژول کنده در بازی مقابل ختافه نقشی متفاوت را بازی کرد و با تشکیل یک زوج رویایی با لامین یامال همه را شگفت‌زده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل 23-2022 ژول کنده با ژاوی صحبتی جدی داشت. او کل فصل را به عنوان دفاع راست بازی کرده بود و هر دو در این مکالمه توافق کردند که کنده از فصل بعد به پست قبلی خود دفاع وسط برگردد.

کنده فصل را در دفاع وسط شروع کرد ولی به دلایل مختلف ژاوی باز هم او را به دفاع راست برگرداند. بالده مصدوم شده بود و ژاوی که مجبور بود کانسلو را در سمت راست بازی بدهد به کنده گفت چاره‌ای ندارد جز اینکه به دفاع راست برگردد.

ژول کنده نسخه 2.0 کنده این فصل را با هانسی فلیک به عنوان ستون اصلی تیم در سمت راست آغاز کرد. او را حالا دیگر همه یک دفاع راست درجه یک می‌دانند. ولی در بازی‌های اول مشخص شد که ما در دوران فلیک با یک کنده متفاوت روبرو هستیم. ژول کنده نسخه 2.0.

ژول بر عکس دوران ژاوی حالا با اعتماد به نفسی به مراتب بیشتر در فاز تهاجمی ورود می‌کند. عملکرد درخشان مدافع فرانسوی در بازی مقابل ختافه و به خصوص هماهنگی باورنکردنی او با لامین یامال نشان داد بارسا حالا می‌تواند به ستاره فرانسوی‌اش ببالد.

جناح راست بارسلونا به لطف کنده فوق‌العاده است.

همه کارشناسان اسپانیایی متفق‌القولند که ژول کنده در بازی مقابل ختافه بهترین بازی خود به عنوان فول‌بک با پیراهن بارسا را انجام داده است. او که گویا در این بازی خستگی‌ناپذیر بود دائما با حرکات ترکیبی با یامال به کابوس خط دفاعی ختافه تبدیل شد. در نهایت یکی از توپهای ارسالی او به تنها گل مسابقه ختم شد. کنده حالا به مراتب سریع‌تر از دوران ژاوی تصمیم می‌گیرد، برای ارسال به محوطه حریف اعتماد به نفس دارد و از همه مهمتر به زوج یامال در سمت راست تبدیل شده است.

نوآوری‌های فلیک تمامی ندارد / کنده - یامال: زوجی که هیچکس انتظارش را نداشت! 2