پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

نکونام در حالت بی‌وزنی (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نکونام در حالت بی‌وزنی (عکس)

سرمربی استقلال در مصاف با شمس‌آذر به جز 10،15 دقیقه پایانی روی ابرها سیر می‌کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، کسی فکر نمی‌کرد استقلال که با مشکلات زیاد و اختلافات درونی قابل توجه وارد لیگ برتر شده بود، حالا در فاصله 6 هفته مانده به پایان مسابقات صدرنشین جدول باشد.

این موفقیتی است که به سادگی برای جواد نکونام به دست نیامده و او هفته به هفته با دشواری امتیازات را کنار هم قرار داده تا بالاتر از دیگر نام‌های بزرگ فوتبال ایران قرار بگیرد.

در مصاف با شمس‌آذر اما شاهد ورژن متفاوتی از استقلال بودیم. آبی‌پوشان در حضور پرشور هواداران‌شان نمایش تحسین‌برانگیزی داشتند و دروازه پدیده این فصل مسابقات را پیش از اینکه به خودش بیاید، با ضربه مهرداد محمدی و ارسال ابوالفضل جلالی باز کردند تا کار برای سعید دقیقی جوان و شاگردانش در آزادی سخت شود.

پس از این گل کار برای استقلال ساده‌تر شد تا نکونام در آستانه تجربه یک پیروزی آسان و بدون دغدغه دیگر قرار بگیرد. تصاویری که از او در حین ثبت 3 گل استقلال ثبت شده، این مربی را سرخوشانه در حال جنب و جوش نشان می‌دهد، تا تصویری ثبت شود که یکی از جالب توجه‌ترین قاب‌های فصل فوتبال ایران باشد؛ در این لحظه نکونام با پرشی از سطح زمین جدا شده و در حالت بی وزنی دیده می‌شود.

البته حال و روز نکونام در دقایق پایانی مسابقه دچار تغییر شد و پس از اینکه استقلال در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد، با استرس زیادی ادامه مسابقه تا سوت وحید کاظمی را دنبال کرد. عکس: سعید زارعیان

نکونام در حالت بی‌وزنی (عکس) 2