یک‌شنبه 15 مهر 1403

نگاه ویژه به تیم مورایس ادامه دارد؛ / 7-1، سپاهان بازهم با بیشترین نماینده در تیم ملی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نگاه ویژه به تیم مورایس ادامه دارد؛ / 7-1، سپاهان بازهم با بیشترین نماینده در تیم ملی

امیر قلعه‌نویی در جدیدترین فهرست تیم ملی نام 6 بازیکن سپاهان را گنجانده است.

به گزارش "ورزش سه"، روابط عمومی فدراسیون فوتبال مطابق انتظار پس از پایان مصاف فولاد و تراکتور که در ورزشگاه یادگار به اتمام رسید و با پیروزی شاگردان گل محمدی تمام شد، فهرست جدید تیم ملی را برای فیفادی مهرماه و دو بازی برابر قطر و ازبکستان منتشر کرد.

در این لیست همانطور که پیش‌بینی می‌شد بار دیگر تیم فوتبال سپاهان بیشترین نماینده را دارد. پیام نیازمند، محمد دانشگر، امین حزباوی، صالح حردانی، آریا یوسفی و محمد کریمی 6 بازکینی هستند که به جدیدترین اردوی تیم ملی فراخوانده شده‌اند تا سپاهان با 6 نماینده بیشترین سهم را در فهرست 27 نفره تیم ملی داشته باشد که 10 لژیونر در آن حضور دارد و مابقی از لیگ برتر هستند.

نکته قابل توجه اینکه جواد آقایی پور، ستاره سپاهان، شب گذشته در مصاف با استقلال خوزستان تیم سابقش دچار مصدومیت شد و به همین دلیل در حالی که به کمپ تیم ملی هم رفته بود، ناچار به بازگشت شد و به خانه رفت تا در تعطیلات مراحل ریکاوری و درمان را دنبال کند. 

در صورتی که آقایی پور دچار مصدومیت نمی شد، سپاهان با 7 نماینده سهم بیشتری در فهرست تیم ملی پیدا می‌کرد. پس از سپاهان این باشگاه تراکتور است که با 4 نماینده سهم زیادی در اردوی تیم ملی دارد.

پوستر باشگاه سپاهان به مناسبت دعوت از 6 بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی.

گفتنی است سپاهان در پایان هفته هفتم با 16 امتیاز صدرنشین مسابقات است و به مانند فیفادی قبلی بازیکنان و کادر فنی این تیم با صدرنشینی به تعطیلات رفتند.

نگاه ویژه به تیم مورایس ادامه دارد؛ / 7-1، سپاهان بازهم با بیشترین نماینده در تیم ملی 2