چهارشنبه 18 مهر 1403

نگرانی اولمو و ویکتور از مشکلات مالی باشگاه / قول و قرار بارسا با اولمو: به خدا ژانویه ثبت می‌شوی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نگرانی اولمو و ویکتور از مشکلات مالی باشگاه / قول و قرار بارسا با اولمو: به خدا ژانویه ثبت می‌شوی!

بارسلونا به دو بازیکن خود دنی اولمو و پائو ویکتور قول داد که در ماه ژانویه بدون مشکل قراردادشان را دوباره ثبت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو بازیکن بارسلونا این روزها به شدت نگران آینده خود هستند. دنی اولمو و پائو ویکتور از این می‌ترسند که در ماه ژانویه قربانی بحران ملی بارسلونا بشوند.

حتی روزنامه‌های نزدیک به باشگاه مثل موندو دپورتیوو نگرانی دنی اولمو و پائو ویکتور را موجه می‌دانند. موندو در یادداشت خود می‌گوید ماه ژانویه برای اولمو و ویکتور به یک کابوس تبدیل شده است.

ماجرا از این قرار است که بارسلونا در تابستان وقتی دنی اولمو را به عنوان بزرگترین خرید امسال جذب کرد برای ثبت قرارداد او در لالیگا به مشکل برخورد. مشکلی ناشی از بحران مزمن مالی در باشگاه. آنها هر طور شده موفق شدند راه‌حلی موفقت پیدا کنند ولی تنها توانستند قرارداد اولمو و پائو ویکتور را تا ماه دسامبر به ثبت برسانند.

اولمو و ویکتور می‌دانند که باشگاه برای اینکه در ژانویه بتواند نام آنها را دوباره ثبت کند باید درآمد مالی کافی به دست آورده و این را به لالیگا ثابت کند.

موندو می‌گوید مدیران بارسا که متوجه نگرانی شدید این دو بازیکن شده بودند امروز آنها را به یک جلسه دعوت کردند. در این جلسه مدیران ارشد بارسلونا به اولمو و پائو ویکتور قول دادند که قراردادشان در ژانویه بدون هیچ مشکلی ثبت می‌شود.

نگرانی اولمو و ویکتور از مشکلات مالی باشگاه / قول و قرار بارسا با اولمو: به خدا ژانویه ثبت می‌شوی! 2
نگرانی اولمو و ویکتور از مشکلات مالی باشگاه / قول و قرار بارسا با اولمو: به خدا ژانویه ثبت می‌شوی! 3