پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

نگرانی جدی بایرن: نگذارید موسیالا را ببرند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نگرانی جدی بایرن: نگذارید موسیالا را ببرند

مدیران بایرن مونیخ نگران هستند که جمال موسیالا را در پنجره تابستانی سال آینده از دست بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، موسیالا یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در چند فصل اخیر بوده و نمایش درخشانی را هم در ترکیب تیم ملی آلمان ارائه کرده که با تحسین بسیاری هم برای او همراه شده است.

درخشش او در ترکیب بایرن مونیخ باعث شده است که چند باشگاه بزرگ اروپایی شرایطش را زیر نظر داشته باشند و نامش در کنار نام باشگاه‌هایی مانند منچسترسیتی و رئال مادرید به گوش می‌رسد و همین موضوع نگرانی مدیران این باشگاه آلمانی را به همراه داشته است.

فابریتزیو رومانو مدعی شده است که مدیران باشگاه بایرن مونیخ به صورت جدی به دنبال امضای قرارداد جدیدی با ستاره جوان تیم‌شان هستند و به هیچ وجه دوست ندارند که او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده از دست بدهند.

مدیران ارشد بایرن نگران این هستند که باشگاه‌های بزرگ اروپایی بتوانند موسیالا را برای امضای قرارداد با آنها وسوسه کنند و همین باعث شده است که تمدید قرارداد او را به یکی از ماموریت‌های اصلی در چند ماه پیش رو تبدیل کنند.

موسیالا در حال حاضر تصمیمی در این باره نگرفته است اما همه چیز بستگی به این دارد که مذاکرات مدیر برنامه او با بایرن مونیخ به چه شکل پیش برود و این احتمال وجود دارد که او تمایل به بررسی پیشنهاداتی که دریافت کرده است داشته باشد.