چهارشنبه 4 مهر 1403

نیمار از بارسا به پی اس جی / مثل برق و باد، 6 سال از انتقال تاریخی گذشت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نیمار از بارسا به پی اس جی / مثل برق و باد، 6 سال از انتقال تاریخی گذشت

6 سال پیش در چنین روزی پی اس جی موفق شد با فعال کردن بند فسخ 222 میلیون یورویی نیمار، او را به خدمت بگیرد و روز تلخی را برای بارسلونا رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، برای بسیاری، سوم آگوست تنها یک روز دیگر از تابستان است ولی برای پاری سن ژرمن و هوادران بارسا، 3 آگوست از نظر نقل و انتقالات روز خاصی است. در روزی مثل امروز، دقیقا 6 سال پیش، پاری سن ژرمن تاریخ‌ساز شد و انتقالی را که هنوز هم گران‌ترین انتقال تاریخ است، رقم زد. پاریسی ها پس از پرداخت بند فسخ 222 میلیون یورویی، خرید نیمار از بارسلونا را نهایی کردند.

انتقالی که باعث عصبانیت شدید بارسلونا و شروع اختلافات دو باشگاه شد. نیمار برای اینکه از زیر سایه مسی خارج شود و مهمتر از همه دریافت پول بیشتر، به پاریس رفت ولی اوضاع برای او اصلا خوب پیش نرفت تا جایی که خیلی زود پشیمان شد و در تابستان 2019 نیز بسیار تلاش کرد برگردد ولی فرار از زندان طلایی پی اس جی غیرممکن بود.

نیمار که سال قبل قراردادش را تا 2027 تمدید کرد، احتمالا فصل پیش رو تنها فوق ستاره پاریسی ها خواهد بود چرا که لیونل مسی به اینتر میامی رفته و احتمالا کیلیان امباپه نیز در هفته های پیش رو راهی رئال خواهد شد.

بله، 6 سال بعد، پاری سن ژرمن ممکن است ستاره بزرگ خود، کیلیان امباپه را از دست بدهد. رئال مادرید، برای در اختیار گرفتن امباپه قصد دارد تا آخرین روزهای آگوست صبر کند و سپس پیشنهاد خود را ارائه خواهد داد.

نیمار از بارسا به پی اس جی / مثل برق و باد، 6 سال از انتقال تاریخی گذشت 2
نیمار از بارسا به پی اس جی / مثل برق و باد، 6 سال از انتقال تاریخی گذشت 3