سه‌شنبه 3 مهر 1403

نیمه اول گل نزنید کارتان گره خواهد خورد / گره ترافیکی رئال: برای تیمهای بزرگ فکری بکن کارلتو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نیمه اول گل نزنید کارتان گره خواهد خورد / گره ترافیکی رئال: برای تیمهای بزرگ فکری بکن کارلتو

رئال ماردید با مشکلی عجیب مواجه شده است. آنها در نیمه اول نمی‌توانند گل بزنند. یک گل در نیمه‌های اول هشت بازی این فصل.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با نیمه اول مشکلی جدی دارد. وقتی آنها حتی مقابل اسپانیول هم با این مساله دست به گریان بودند نشان می‌دهد دیگر نمی‌توان از اتفاق صحبت کرد و این مشکلی سیستماتیک برای تیم کارلو آنچلوتی است.

وقتی داور سوت پایان نیمه اول بازی با اسپانیول را زد برنابئو به اسکوربورد نگاه کرد و چیزی را دید که در این فصل به آن دیگر عادت کرده است: عدد صفر مقابل نام رئال مادرید. تیم آنچلوتی در هشت بازی خود در این فصل تنها یک بار در نیمه اول گل زده.

تنها گل نیمه اول رئال گلی بود که رودریگو در هفته اول لالیگا به ثمر رساند. این آمار برای رئال نگران‌کننده است به خصوص با توجه به اینکه آنها در هر چهار بازی‌شان در سانتیاگو برنابئو نتوانسته‌اند در نیمه اول گل بزنند. با اینکه رئال هر چهار بازی خود در خانه را برده ولی نیمه اول هر چهار بازی 0-0 به پایان رسید.

تیمی که در نیمه‌های اول گل نمی‌زند در نیمه دوم استرسی طاقت‌فرسا را تحمل خواهد کرد. آنها در چهار بازی خود در برنابئو در نیمه‌های دوم وایادولید، بتیس، اشتوتگارت و اسپانیول را برده‌اند. شکی نیست که در صورت بازی با تیمهای بزرگ کار رئال برای گلزنی در نیمه دوم به این راحتی نخواهد بود.

آنچلوتی و لوکا مودریچ بعد از بازی مقابل اسپانیول به این ضعف عجیب تیم‌شان در نیمه‌های اول اذعان کردند. کارلتو گفت:" این واقعیت است که در این فصل در نیمه‌های اول فقط یک گل زده‌ایم. من قبل از این بازی با بازیکنان صحبت کردم تا ببینم می‌توانیم دینامیزم تیم را عوض کنیم که البته تغییری اتفاق نیفتاد". مودریچ هم در پایان بازی گفت:" در نیمه اول امروز خوب بازی کردیم ولی این واقعیت دارد که گل زدن برایمان سخت بود. در نیمه دوم هم به خاطر کیفیت بازیکنان و آمادگی بدنی توانستیم بازی را برگردانیم و پیروز شویم".

نیمه اول گل نزنید کارتان گره خواهد خورد / گره ترافیکی رئال: برای تیمهای بزرگ فکری بکن کارلتو 2