جمعه 30 شهریور 1403

نیکو ویلیامز خوشحال است که به بارسلونا نرفت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نیکو ویلیامز خوشحال است که به بارسلونا نرفت

نیکو ویلیامز معتقد است که تصمیمش برای رد پیشنهاد بارسلونا کاملا درست بود.

به گزارش "ورزش سه"، نیکو ویلیامز ستاره بی‌چون و چرای اتلتیک بیلبائو در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا بود و عملکرد درخشانی که داشت در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 در ترکیب تیم ملی اسپانیا هم ادامه پیدا کرد و در کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به این تیم کمک کرد.

رسانه‌های اسپانیایی از همان ابتدا اعلام کرده بودند که مدیران باشگاه بارسلونا علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند و امیدوار هستند که بتوانند او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به خدمت بگیرند و از درخشش او در ترکیب تیم‌شان در فصل جدید استفاده کند.

با وجود گمانه زنی‌های بسیاری که درباره تصمیم نهایی این بازیکن انجام شده بود، این ستاره اسپانیایی در نهایت تصمیم گرفت که به حضورش در اتلتیک بیلبائو ادامه دهد و پیشنهاد بارسلونا را در تابستان امسال رد کند.

این تصمیم باعث شد که ویلیامز از سوی بسیاری از هواداران بارسلونا و حتی رسانه‌های اسپانیایی مورد انتقاد زیادی قرار بگیرد و حالا از این شرایط و انتقاداتی که علیه او مطرح می‌شود بسیار ناراحت و عصبانی است.

ال‌چیرینگیتو خبر داده است که ویلیامز از اینکه در چند هفته اخیر همچنان به‌خاطر تصمیمی که گرفته مورد انتقاد قرار دارد خسته شده است. همچنین این رفتارها باعث شده است که او به این نتیجه برسد که تصمیمش برای رد کردن پیشنهاد بارسلونا کاملا درست بوده و حالا از این که پیراهن این تیم را به تن نکرده خوشحال است.

نیکو ویلیامز خوشحال است که به بارسلونا نرفت 2