دوشنبه 9 مهر 1403

هافبک محبوب اسکالونی لالیگا را به تسخیر درآورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هافبک محبوب اسکالونی لالیگا را به تسخیر درآورد!

جیووانی لوسلسو، هافبک آرژانتینی رئال بتیس، برای چهارمین هفته متوالی در لالیگا گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لالیگا، رئال بتیس در خانه با نتیجه 1-0 از سد اسپانیول گذشت و با دوازده امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دوازده امتیازی که شاگردان مانوئل پلگرینی بخش عمده‌ای از آن را مدیون درخشش جیوانی لوسلسو، هافبک تهاجمی تیم ملی آرژانتین، هستند که از ویارئال راهی این تیم شد.

لوسلسو درجریان برتری امشب تیمش مقابل اسپانیول زننده تک گل سه امتیازی بتیس بود. جالب آنکه این چهارمین گل پیاپی او در این فصل از لالیگا بود که این بار سه امتیازی شد. لوسلو درخشش را از هفته پنجم در شب برتری 2-1 بتیس مقابل ختافه آغاز کرد و زننده هر دو گل تیمش بود.

او در هفته ششم و در جریان شکست 2-1 بتیس مقابل مایورکا نیز تک گل سبزپوشان را به ثمر رساند و هفته گذشته مجددا زننده تک گل تیمش در جریان تساوی 1-1 مقابل لاس پالماس بود.

این یعنی هفت امتیاز از دوازده امتیازی که شاگردان پلگرینی در فصل جاری بدست آورده‌اند را جیووانی لوسلسو یک تنه برای آنها به ارمغان آورده است‌.

هافبک 28 ساله بتیس در حالی این روند خوب را ثبت کرده است که طی دو فصل حضور در ویارئال و در 38 بازی لالیگایی برای زیردریایی‌ها تنها سه گل به ثمر رسانده بود.

گفتنی است لوسلسو یکی از بازیکن محبوب لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، نیز به حساب می‌آید و در همه اردوهای تیم ملی کشورش بعد از جام جهانی 2022 حضوری ثابت داشته است. اگرچه که در جام جهانی جزو نفرات آرژانتین قهرمان نبود، اما در مسابقات کوپا آمه‌ریکا در ترکیب آلبی سلسته حضوری پررنگ داشت.