دوشنبه 2 مهر 1403

هافبک ملی پوش به تیم فوتبال زنان سپاهان پیوست

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هافبک ملی پوش به تیم فوتبال زنان سپاهان پیوست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، ثنا صادقی هافبک ملی پوش پس از یک فصل دوری و بازی در تیم شهرداری سیرجان روز شنبه با عقد قرارداد به تیم فوتبال زنان سپاهان پیوست. صادقی علاوه بر عضویت در رده های مختلف تیم های ملی، سابقه بازی در تیم های شهرداری سیرجان، راهیاب ملل، هیات فوتبال البرز و زنان سپاهان را در کارنامه خود دارد. بر اساس اعلام باشگاه...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، ثنا صادقی هافبک ملی پوش پس از یک فصل دوری و بازی در تیم شهرداری سیرجان روز شنبه با عقد قرارداد به تیم فوتبال زنان سپاهان پیوست.

صادقی علاوه بر عضویت در رده های مختلف تیم های ملی، سابقه بازی در تیم های شهرداری سیرجان، راهیاب ملل، هیات فوتبال البرز و زنان سپاهان را در کارنامه خود دارد.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، ثنا صادقی این فصل دوباره پیراهن شماره 18 سپاهان را در لیگ برتر فوتبال بانوان بر تن خواهد کرد تیم زنان سپاهان در رقابت های فوتبال فصل 1403-1402 لیگ برتر بانوان که در آن 10 تیم شرکت داشتند، پس از تیم های «خاتون بم»، «زنان ملوان انزلی» و «شهرداری سیرجان» در رتبه چهارم قرار گرفت و این مقام در شرایطی برای طلایی پوشان بدست آمد که سپاهان فصل پیش از آن نائب قهرمان این لیگ شده بود.

انتهای پیام /