چهارشنبه 18 مهر 1403

هالند در واکنش به درگیری با گابریل: پشیمان نیستم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هالند در واکنش به درگیری با گابریل: پشیمان نیستم!

ارلینگ هالند مدعی شد بابت کوبیدن توپ به سر گابریل ماگالائش احساس پشیمانی نمی‌کند چرا که این برخوردها در فوتبال طبیعی است.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته بعد از دیدار جنجالی منچسترسیتی و آرسنال در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر که با تساوی پرگل 2-2 به پایان رسید، ارلینگ هالند فوق ستاره نروژی سیتیزن ها درمورد آن دیدار پرحاشیه و درگیری دقایق پایانی خود با گابریل ماگالائش مدافع آرسنال به گفتگو پرداخت.

هالند در آن بازی بعد از آنکه جان استونز در دقایق آخر توانست گل تساوی منچسترسیتی را به ثمر برساند، توپ را از دروازه آرسنال برداشت و به پشت سر ماگالاش کوبید. این اتفاق چه عامدانه بود و چه سهوی، موجب به درگیری شدید بازیکنان و برخی از عوامل دو تیم بعد از سوت پایان شد.

هالند در گفتگو با دیلی میل در پاسخ به این سوال که آیا از انجام آن حرکت پشیمان است یا خیر گفت:" من در زندگی زیاد احساس پشیمانی بابت چیزی نداشتم. در هیاهوی بازی حساسی مثل منچسترسیتی و آرسنال، ممکن است اتفاقات زیادی درون زمین رخ دهد.

اتفاقاتی که باید همان درون زمین بمانند و بعد از پایان بازی نباید از آنها صحبت شود. در نهایت باید بگویم بابت اتفاقی که افتاد احساس پشیمانی ندارم چرا که این برخوردها در بازی های حساس کاملا طبیعی است."