یک‌شنبه 1 مهر 1403

هالند مقابل رئال قرار می‌گیرد؟

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هالند مقابل رئال قرار می‌گیرد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا در تلاش است تا جایگزینی برای مهاجم لهستانی‌اش پیدا کند. قرارداد روبرت لواندوفسکی 36ساله با آبی‌اناری‌ها تابستان 2026 به پایان می‌رسد و احتمالا این بازیکن به دلیل سن بالایش آینده‌ای در بارسلونا نخواهد داشت. یکی از گزینه‌های اولویت‌دار بارسلونا برای جانشینی لوا، ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی است. بارسلونا امیدوار است به دلیل تخلفات مالی منچسترسیتی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا در تلاش است تا جایگزینی برای مهاجم لهستانی‌اش پیدا کند. قرارداد روبرت لواندوفسکی 36ساله با آبی‌اناری‌ها تابستان 2026 به پایان می‌رسد و احتمالا این بازیکن به دلیل سن بالایش آینده‌ای در بارسلونا نخواهد داشت.

یکی از گزینه‌های اولویت‌دار بارسلونا برای جانشینی لوا، ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی است. بارسلونا امیدوار است به دلیل تخلفات مالی منچسترسیتی که قرار است به‌زودی رایش اعلام شود، مهاجم همشهری‌ها را به خدمت بگیرد. ترانسفرمارکت ارزش مهاجم نروژی سیتی را 180 میلیون یورو برآورد کرده است.

به گزارش اسپورت کاتالان، ویکتور گیوکرس، مهاجم اسپورتینگ لیسبون، نیز در فهرست بارسلونا قرار دارد. این بازیکن 26ساله سوئدی در 57 بازی برای باشگاه پرتغالی 52 گل به ثمر رسانده است و مبلغ انتقال او می‌تواند حدود 100 میلیون یورو باشد. او علاوه بر بارسلونا مورد توجه باشگاه‌هایی مانند آرسنال، تاتنهام، لیورپول، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن نیز قرار دارد.

آخرین گزینه مورد علاقه کاتالان‌ها، بنجامین ششکو مهاجم اسلواک لایپزیگ است که اخیرا پیشنهاد آرسنال را رد و قراردادش را با باشگاه آلمانی تا ژوئن 2029 تمدید کرده است. ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن را 50 میلیون یورو تخمین زده است.

انتهای پیام /