چهارشنبه 4 مهر 1403

های‌کپی هالند این هفته در اولدترافورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
های‌کپی هالند این هفته در اولدترافورد!

راسموس هویلوند، مهاجم دانمارکی آتالانتا، امروز با این تیم تمرین نکرد و تنها کارهای اداری انتقال 80 میلیون یورویی او به منچستریونایتد باقی مانده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با آتالانتا برای انتقال راسموس هویلوند به توافق نهایی رسید تا این مهاجم 20ساله به زودی با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو راهی اولدترافورد شود.

به همین علت در تمرین امروز آتالانتا خبری از حضور هویلوند نبود. شیاطین سرخ با این مهاجم دانمارکی به توافق شخصی هم رسیده‌اند و تنها کارهای اداری این انتقال باقی مانده است. انتظار می‌رود او مستقیما به تور تابستانی منچستریونایتد ملحق شود.

قرارداد یونایتد با این مهاجم دانمارکی 5 ساله خواهد بود و شیاطین سرخ از این گزینه برخوردارند که قرارداد او را یک سال دیگر به صورت خودکار تمدید کنند.

لیورپول در روزهای آینده دو بازی دوستانه مقابل لانس و اتلتیک بیلبائو دارد و امیدوار است هویلوند را برای این دو بازی در اختیار داشته باشد تا اریک تن‌هاخ بتواند مهاجم جدید خود را در شرایط مسابقه محک بزند.

از پاری سن ژرمن به عنوان باشگاهی که در کنار یونایتد برای جذب این مهاجم گلزن آتالانتا تلاش می‌کرد اسم برده شده بود اما هویلوند به دلیل علاقه‌ای که به یونایتد داشته تنها حاضر به پیوستن به این تیم شده بود.

های‌کپی هالند این هفته در اولدترافورد! 2