سه‌شنبه 12 تیر 1403

هجوم عکاسان به نیمکت آرژانتین / مسی نیمکت آرژانتین را به هم ریخت (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هجوم عکاسان به نیمکت آرژانتین / مسی نیمکت آرژانتین را به هم ریخت (عکس)

بامداد امروز عکاسان به جای تمرکز روی 22 بازیکنی که قرار بود به میدان بروند، روی لیونل مسی که نیمکت نشین بود تمرکز داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، لئو مسی در این مقطع از دوران ورزشی خود، با هر کاری که انجام می دهد شور و هیجانی خاص را در میان هوادارانش ایجاد می کند. او با 37 سال سن، رویای بردن دومین کوپا آمه‌ریکای رکورد خود را در سر دارد، اما برای این کار باید با مشکلات جسمانی دست و پنجه نرم کند که باعث شده حضورش در دور یک چهارم نهایی نیز در ابهام باشد.

فوق ستاره آرژانتینی، کاپیتان آلبی سلسته، در بازی چند روز قبل مقابل شیلی (1-0) از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و بامداد امروز برابر پرو غایب بود. مسی در این بازی روی نیمکت نشسته بود، هرچند صرفاً برای نزدیک بودن به هم تیمی هایش، چون حتی کفش هایش را هم نپوشیده بود. در واقع نام مسی در فهرست بازی نبود.

درست قبل از شروع مسابقه، عکاسان به دنبال 22 بازیکن اصلی نبودند، بلکه روی لیونل مسی تمرکز کردند. دیدن این همه آدم دور یک نیمکت سخت است. اتفاقی که شخص لیونل مسی باعثش شده بود.

هدف این است که مسی برای بازی یک چهارم نهایی که آرژانتین در ساعات اولیه جمعه مقابل اکوادور، مکزیک یا ونزوئلا برگزار می کند، در دسترس باشد.

هجوم عکاسان به نیمکت آرژانتین / مسی نیمکت آرژانتین را به هم ریخت (عکس) 2