شنبه 31 شهریور 1403

هدف بعدی ستاره انگلیسی: رکورد کریستیانو / بلینگهام با آمار بهتر از نیستروی، بنزما و رونالدو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هدف بعدی ستاره انگلیسی: رکورد کریستیانو / بلینگهام با آمار بهتر از نیستروی، بنزما و رونالدو

جود بلینگهام با 6 گل در 7 مسابقه بالاتر از رونالدو برزیلی، نیستروی، بیل و بنزما قرار گرفت.

به گزارش ورزش سه، جود بلینگهام هافبک انگلیسی رئال مادرید آمار فوق العاده ای در این فصل لالیگا به جای گذاشته است.

جود بلینگهام همچنان راه کریستیانو رونالدو را در رئال مادرید دنبال می کند و این بازیکن انگلیسی رکورد دیگری برای گلزنی دارد.

بلینگهام پس از انتقال تابستانی 103 میلیون یورویی خود از بوروسیا دورتموند خیلی زود نقش خود در سانتیاگو برنابئو را پیدا کرد و عملکرد فوق العاده ای نشان داد. او چهار بازی اولش در لالیگا پنج بار موفق به گلزنی شد.

این شاهکار تنها توسط کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال ثبت شده بود و بلینگهام به سرعت در حال رقابت با کریستیانو رونالدو است. او در آخرین بازی رئال مادرید مقابل خیرونا هم موفق به گلزنی شد و حالا جود بلینگهام با 6 گل در 7 مسابقه با تعداد گل های کریستیانو رونالدو در فصل 2009/10 برابری می کند.

بلینگهام اکنون از تنها 7 بازی در لیگ برتر اسپانیا به 6 گل رسیده است هیچ بازیکنی در قرن بیست و یکم رکورد بهتری برای رئال ماردید ثبت نکرده است، رود فن نیستلروی پس از پیوستن به رئال مادرید چهار گل در هفت بازی ابتدایی به ثمر رساند، گرت بیل، کریم بنزما و اسطوره برزیلی رونالدو همگی سه گل به ثمر رساندند.

بلینگهام همچنین در این فصل لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد، به این معنی که او در مجموع 7 گل در 8 بازی در تمام رقابت به ثمر رسانده است.

هدف بعدی ستاره انگلیسی: رکورد کریستیانو / بلینگهام با آمار بهتر از نیستروی، بنزما و رونالدو 2