یک‌شنبه 27 خرداد 1403

هدیه ویژه علی دایی به پرسپولیسی‌ها + عکس

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
هدیه ویژه علی دایی به پرسپولیسی‌ها + عکس

پرسپولیس که از دی ماه سال 1388 سرمربی خود را عوض کرده و علی دایی را به جای زلاتکو کرانچار فقید روی نیمکت نشانده بود، در سوم خرداد سال 1389 کاپ بسیار ارزشمندی به هوادارانش هدیه داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ جام قهرمانی لیگ نهم به سپاهان رسید اما پرسپولیس که با علی دایی خود را به جدال فینال جام حذفی آن فصل رسانده بود، در مسابقه رفت مقابل گسترش فولاد کامیاب شد و جدال برگشت را هم در ورزشگاه...

پرسپولیس که از دی ماه سال 1388 سرمربی خود را عوض کرده و علی دایی را به جای زلاتکو کرانچار فقید روی نیمکت نشانده بود، در سوم خرداد سال 1389 کاپ بسیار ارزشمندی به هوادارانش هدیه داد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ جام قهرمانی لیگ نهم به سپاهان رسید اما پرسپولیس که با علی دایی خود را به جدال فینال جام حذفی آن فصل رسانده بود، در مسابقه رفت مقابل گسترش فولاد کامیاب شد و جدال برگشت را هم در ورزشگاه آزادی با نتیجه 3 بر یک به سود خود تمام کرد تا قهرمانی در جام حذفی را جشن بگیرد و علی دایی در قالب سرمربی اولین جام خود با قرمزپوشان را به دست آورد.

یکی از نکات جالب توجه این بازی قرار گرفتن مرحوم علی انصاریان در ترکیب گسترش فولاد و بازی کردن او مقابل تیم سابق خودش بود.

پرسپولیس با علی دایی در بهار سال 1390 هم توانست قهرمان جام حذفی شود.

منبع: خبر ورزشی هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

هدیه ویژه علی دایی به پرسپولیسی‌ها + عکس 2
هدیه ویژه علی دایی به پرسپولیسی‌ها + عکس 3