سه‌شنبه 3 مهر 1403

هراس از مذاکره مستقیم با باشگاه / امباپه اینجا باخت: وقتی نه گفتن بلد نیستی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هراس از مذاکره مستقیم با باشگاه / امباپه اینجا باخت: وقتی نه گفتن بلد نیستی!

کیلیان امباپه یکی از آنهایی است که از پاسخ منفی دادن رودرو می ترسد. ترسی که در نهایت باعث شد این بار نیز جنگ را به مدیران پی اس جی ببازد.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه اخیرا به تمرینات و فهرست پاری سن ژرمن بازگشت، چیزی که از ابتدا می خواست. امباپه قرار است این فصل در پی اس جی بماند و این همان چیزی است که روی آن اصرار داشت.

یک سال پیش، اندکی پس از تمدید قرارداد تا سال 2025، فاش شد که بند تمدید او اختیاری است و تا اول آگوست امسال این فرصت را دارد تا آن را فعال کند. او دو ماه پیش نامه ای به باشگاه نوشت و به مدیران اطلاع داد که قصد ندارد تا سال 2025 بماند. چرا او شخصا به الخلیفی این را نگفت؟ او از قانع شدن توسط رئیس هراس داشت؟

نه گفتن حضوری برای خیلی ها سخت است و امباپه نیز یکی از آنهایی است که از پاسخ منفی دادن رودرو می ترسد. هر بار که او تهدید به جدایی کرده، پس از دیدار با نمایندگان باشگاه در نهایت تسلیم شده است. تا اینکه امسال تصمیم گرفت ورق را به سوت خود عوض کند.

برای افرادی که گفتن رودررو حقایق برایشان مشکل است، نامه، گزینه‌ای برای برقراری ارتباط است. همانی که امباپه انتخاب کرد.

با توجه به آنچه که دیدیم، کیلیان یکی از آن افرادی به نظر می رسد، افرادی که عکسی با متنی مبهم در اینستاگرام آپلود می کنند و سپس می گویند: «نه، نه، منظور خاصی نداشتم.»

یا آهنگ معناداری می گذارند و سپس می گویند: «صرفا از آهنگ خوشم آمده بود و بی منظور بود.»

در اولین برخورد با الخلیفی قبل از بازی با لوریان، کیلیان عقب‌نشینی کرد تا به تمرینات تیم اول برگردد. سپس باشگاه از او خواست جلسه ای برای نزدیکتر شدن داشته باشند اما این جلسه با تصمیم باشگاه برگزار نشد.

امباپه همچنان اصرار دارد که تمدید نمی کند، اما پی اس جی یک فصل کامل برای متقاعد کردن او پیش رو دارد و تاریخ برخلاف میل امباپه بازی می کند.

اگر جلسات برای بحث در مورد تمدید او رودررو باشد، امباپه برای پاسخ رد دادن با مشکل مواجه خواهد شد. زمانی پاری سن ژرمن شروع به نگرانی می کند که کیلیان اینگونه پاسخ بدهد: «پیشنهادت را به خانه می برم، آن را مطالعه می کنم و با نامه پاسخ خواهم داد.»

منبع: مارکا

هراس از مذاکره مستقیم با باشگاه / امباپه اینجا باخت: وقتی نه گفتن بلد نیستی! 2
هراس از مذاکره مستقیم با باشگاه / امباپه اینجا باخت: وقتی نه گفتن بلد نیستی! 3
هراس از مذاکره مستقیم با باشگاه / امباپه اینجا باخت: وقتی نه گفتن بلد نیستی! 4