جمعه 30 شهریور 1403

هری کین:/ فکر نمی‌کردم هیچ‌وقت در یک بازی سه پنالتی بزنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هری کین:/ فکر نمی‌کردم هیچ‌وقت در یک بازی سه پنالتی بزنم!

گل کردن سه پنالتی در یک بازی برای هری کین هم اتفاق عجیبی بود.

به گزارش "ورزش سه"، هری کین از زمان پیوستن به بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تا به حال توانسته است رکوردهای بسیاری را در این تیم بشکند و گل‌های مهمی را برای آنها در رقابت‌های مختلفی مانند بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند.

این بازیکن در جریان دیدار این هفته بایرن برابر دینامو زاگرب در مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی پرگل 2-9 برای آنها همراه بود توانست چهار گل برای تیمش به ثمر برساند و که سه گل آن از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف شد.

کین در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره تجربه زدن سه پنالتی در یک بازی اظهار داشت: "من تمرینات زیادی برای زدن ضربات پنالتی دارم و همیشه یک برنامه مشخص برای این تمرینات اجرا کردم اما زدن سه گل از روی نقطه پنالتی حتی برای من هم عجیب بود. اولین باری بود که چنین اتفاقی برای من رخ می‌داد اما مجبور بودم که همان روند همیشگی را تکرار کنم.

سعی کردم که سبکم را کمی تغییر دهم. درباره بعضی پنالتی‌هایم در همان لحظه تصمیم می‌گیرم و درباره بعضی دیگر از قبل فکر کرده‌ام. گاهی صبر می‌کنم تا دروازه‌بان قدم اول را بردارد و واکنشی نشان دهد چون پس از آن مهار کردن توپ برای او دشوارتر خواهد شد."

هری کین:/ فکر نمی‌کردم هیچ‌وقت در یک بازی سه پنالتی بزنم! 2