دوشنبه 7 آبان 1403

هر چه مربی می‌گوید سرت را تکان بده / کلوپ مک‌گرگور شد، ذخیره لیورپول رونالدو! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هر چه مربی می‌گوید سرت را تکان بده / کلوپ مک‌گرگور شد، ذخیره لیورپول رونالدو! (عکس)

صحبت‌های یورگن کلوپ با بازیکن ذخیره لیورپول اوون بِک خبرساز شده و هواداران شیوه حرف زدن کلوپ را به مکالمه اخیر کانر مک‌گرگو با کریستیانو رونالدو تشبیه کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در دور رفت از نیمه‌نهایی جام اتحادیه میزبان فولام بود و موفق شد حریف را 2-1 شکست دهد. ویدیوی کوتاهی از یورگن کلوپ در جریان این مسابقه امروز او را سوژه شبکه‌های اجتماعی کرده است.

در این ویدیو که توسط شبکه اسکای منتشر شده یورگن کلوپ در حال صحبت کردن با یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین تیمش اوون بِک دیده می‌شود.

اما علت سوژه شدن این ویدیو چیست؟ یورگن کلوپ با شور و حرارتی فوق‌العاده در حال صحبت کردن با اوون بک جوان است و این نیمکت‌نشین جوان لیورپول با قیافه‌ای متحیر تنها به سر تکان دادن برای تایید حرف‌های سرمربی‌اش اکتفا می‌کند. شبکه‌های اجتماعی با دیدن این ویدیو به یاد مکالمه‌ای افتادند که اخیرا بین کانر مک‌گرگور و کریستیانو رونالدو انجام شده و تصویرش مورد توجه قرار گرفته بود.

یک کاربر در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "از قیافه اوون بک مشخص است از جانش می‌ترسد". کاربر دیگری اضافه کرد: "وقتی نشسته‌ای و با پدرت فوتبال تماشا می‌کنی".

بیشتر کاربران اما به شباهت این صحنه با دیدار رونالدو و مک‌گرگو اشاره کردند. به‌عنوان مثال یک کاربر نوشت: "اگر با دیدن این صحنه یاد حرف زدن مک‌گرگور با رونالدو نیفتادید حتما آن فیلم را ندیده‌اید". کاربر دیگری نوشت: "همانطور که رونالدو نمی‌فهمید مک‌گرگور چه می‌گوید و فقط سر تکان می‌داد این بازیکن جوان هم بیچاره مجبور است برای کلوپ سر تکان بدهد".

هر چه مربی می‌گوید سرت را تکان بده / کلوپ مک‌گرگور شد، ذخیره لیورپول رونالدو! (عکس) 2
هر چه مربی می‌گوید سرت را تکان بده / کلوپ مک‌گرگور شد، ذخیره لیورپول رونالدو! (عکس) 3