یک‌شنبه 15 مهر 1403

هشت گل زده، صفر گل خورده در دو بازی پیاپی / آلاوس 0-3 بارسا: باخت به اوساسونا فقط یک اتفاق بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هشت گل زده، صفر گل خورده در دو بازی پیاپی / آلاوس 0-3 بارسا: باخت به اوساسونا فقط یک اتفاق بود

بارسلونا در هفته نهم لالیگا در خانه آلاوس 3-0 پیروز شد تا با اختلاف سه امتیازی نسبت به رئال صدرنشین باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در هفته هشتم لالیگا به شکلی غیرمنتظره مقابل اوساسونا 4-2 شکست خورده بود امروز برای جبران به خانه آلاوس رفت و با هت‌تریک لواندوفسکی در نیمه اول موفق شد 3-0 پیروز شود.

بارسلونا بعد از بازی اوساسونا در چمپیونزلیگ هم یانگ بویز را 5-0 شکست داده بود. شاگردان فلیک در دو بازی اخیرشان هشت گل به ثمر رسانده و دروازه‌شان را بسته نگه داشتند تا نشان دهند در اوج آمادگی به سر می‌برند.

وقتی ترکیب اصلی بارسلونا برای بازی امروز مقابل آلاوس اعلام شد فران تورس متوجه شد که باید به عنوان وینگر چپ در کنار رافینیا و لامین یامال پشت سر روبرت لواندوفسکی بازی کند. اما بخت با این بازیکن بارسا یار نبود و فران تورس تنها 6 دقیقه توانست در زمین حضور داشته باشد. ستاره 24 ساله بارسا در حالی که با دست پشت سابق پای راست خود را گرفته بود روی زمین نشست. تیم پزشکی بارسلونا به سرعت وارد میدان شده و به او رسیدگی کردند، ولی فران قادر به ادامه بازی نبود و اریک گارسیا جایش را در زمین گرفت.

یک دقیقه بعد از خروج تورس از زمین شاهد شروع درخشش استثنایی روبرت لواندوفسکی بودیم. او در یک بازی زمانی 25 دقیقه‌ای هت‌تریک کرد تا نشان بدهد زیر نظر فلیک احیا شده و حالا یک مهاجم زهردار است. اولین گل لوا در دقیقه 7 به ثمر رسید. رافینیا ضربه آزاد را از سمت چپ به دهانه دروازه فرستاد و لواندوفسکی که پرش کوتاهی کرده بود توپ را با شانه‌اش وارد دروازه آلاوس کرد. پانزده دقیقه بعد بار دیگر روی همکاری رافینیا و لوا گل دوم ستاره لهستاین زده شد و او در دقیقه 32 هت‌تریکش را کامل کرد. گارسیا که به جای تورس مصدوم وارد زمین شده بود پاس این گل را به لواندوفسکی داد.

در حالی که به آخرین دقیقه نیمه اول رسیده بودیم آلاوس توسط مارتینز به گل رسید. بازیکنان این تیم در حال شادی بودند، ولی بعد از بررسی با وی‌ای‌آر مشخص بود که او در موقعیت آفساید قرار دارد و نیمه اول با برتری 3-0 بارسا به پایان رسید.

چند دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که آلاوز این بار تیر دروازه بارسا را به لرزه درآورد. آنها روی یک کرنر توپ را به مارتینز رساندند و شوت او به گوشه دروازه به تیر برخورد کرد و برگشت.

هانسی فلیک در دقایق بعدی لامین یامال را از زمین بیرون کشید و آنسو فاتی را به میدان فرستاد. به نظر می‌رسد بعد از مصدومیت تورس چشم سرمربی بارسا از مصدوم شدن ستاره‌هایش ترسیده و وقتی نیازی نمی‌بیند ترجیح می‌دهد به ستاره‌ها استراحت بدهد. هکتور فورت هم زمین را ترک کرد و ژول کنده به زمین آمد. دو موقعیت گلزنی آلاوس نشان می‌داد که فورت نمی‌تواند به اندازه کنده در فاز دفاعی مثمر ثمر باشد.

بارسلونا در نهایت با نتیجه 3-0 پیروز شد تا 24 امتیازی شده و با سه امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین لالیگا باشد.

گل ها:

آلاوس 0-1 بارسا: رافینیا ضربه آزاد را از سمت چپ به دهانه دروازه فرستاد و لواندوفسکی که پرش کوتاهی کرده بود توپ را با شانه‌اش وارد دروازه آلاوس کرد.

آلاوس 0-2 بارسا: پانزده دقیقه بعد از گل اول بارسا با همکاری رافینیا و لوا به گل رسید. بارسا از خط دفاعی بازی‌سازی کرد و رافینیا بعد از محو کردن یک بازیکن حریف به سمت دروازه پیشروی کرد. با اینکه او می‌توانست خودش شوت بزند، اما پاسی عرضی برای لوا ساخت تا او با یک بغل پا گل دوم خودش و بارسا را بزند.

آلاوس 0-3 بارسا: هت‌تریک لواندوفسکی در دقیقه 32 با حرکتی کامل شد که او شگرد دارد. این بار مهاجم لهستانی توپ را از اریک گارسیا گرفت. کمی به سمت راست متمایل شد و با ضربه‌ای به گوشه مخالف دروازه را باز کرد.

هشت گل زده، صفر گل خورده در دو بازی پیاپی / آلاوس 0-3 بارسا: باخت به اوساسونا فقط یک اتفاق بود 2
هشت گل زده، صفر گل خورده در دو بازی پیاپی / آلاوس 0-3 بارسا: باخت به اوساسونا فقط یک اتفاق بود 3
هشت گل زده، صفر گل خورده در دو بازی پیاپی / آلاوس 0-3 بارسا: باخت به اوساسونا فقط یک اتفاق بود 4
هشت گل زده، صفر گل خورده در دو بازی پیاپی / آلاوس 0-3 بارسا: باخت به اوساسونا فقط یک اتفاق بود 5
هشت گل زده، صفر گل خورده در دو بازی پیاپی / آلاوس 0-3 بارسا: باخت به اوساسونا فقط یک اتفاق بود 6
هشت گل زده، صفر گل خورده در دو بازی پیاپی / آلاوس 0-3 بارسا: باخت به اوساسونا فقط یک اتفاق بود 7
هشت گل زده، صفر گل خورده در دو بازی پیاپی / آلاوس 0-3 بارسا: باخت به اوساسونا فقط یک اتفاق بود 8
هشت گل زده، صفر گل خورده در دو بازی پیاپی / آلاوس 0-3 بارسا: باخت به اوساسونا فقط یک اتفاق بود 9
هشت گل زده، صفر گل خورده در دو بازی پیاپی / آلاوس 0-3 بارسا: باخت به اوساسونا فقط یک اتفاق بود 10