یک‌شنبه 1 مهر 1403

هشدار رئال به امباپه: بیشتر از بلینگام نمی‌گیری!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هشدار رئال به امباپه: بیشتر از بلینگام نمی‌گیری!

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در صورت پیوستن به رئال مادرید دستمزدی بیشتر از جود بلینگام نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بحث پیوستن امباپه به رئال مادرید با وارد شدن به شش ماه پایانی قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن بار دیگر به بحث داغ روز فوتبال اروپا تبدیل شده است.

هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی این بازیکن برای فصل آینده چیست و آیا او قصد دارد پیشنهاد هنگفت پی‌اس‌جی برای امضای قرارداد جدید را بپذیرد یا اینکه به رؤیای کودکی‌اش برای پوشیدن پیراهن رئال مادرید برسد.

اما مسئله اینجاست که مدیران رئال دیگر حاضر نیستند مانند دو سال قبل فرصت زیادی را در اختیار این ستاره فرانسوی قرار دهند و به او اعلام کرده‌اند که باید هرچه زودتر تصمیمش را درباره پیوستن به این باشگاه یا ادامه حضور در لیگ فرانسه بگیرد.

جوزپ پدررول، مجری سرشناس اسپانیایی، شب گذشته مدعی شد که رئال مادرید به امباپه هشدار داده که حتی اگر به این باشگاه ملحق شود هم دستمزدش بالاتر از دستمزد جود بلینگام که ستاره حال حاضر این تیم است نخواهد بود.

بلینگام تابستان گذشته به رئال مادرید پیوست و خیلی زود به ستاره بی چون و چرا و محبوب این تیم تبدیل شد و حالا گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید و بسیاری او را مدعی اصلی کسب توپ طلا در سال‌های پیش رو می‌دانند.

هشدار رئال به امباپه: بیشتر از بلینگام نمی‌گیری! 2