یک‌شنبه 1 مهر 1403

هشدار سرمربی پی‌اس‌جی به ستاره نزدیک به رئال‌/ انریکه: انگیزه امباپه کم نشده، چنین اجازه‌ای نمی‌دهم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هشدار سرمربی پی‌اس‌جی به ستاره نزدیک به رئال‌/ انریکه: انگیزه امباپه کم نشده، چنین اجازه‌ای نمی‌دهم!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، کاهش انگیزه کیلیان امباپه به دلیل شایعات انتقالش به رئال مادرید را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه بازی فردا مقابل رن به بازیکنانش و از جمله کیلیان امباپه هشدار داد و گفت اجازه نمی‌دهد تنش‌های بیرون از باشگاه سرنوشت پی‌اس‌جی را تحت تاثیر قرار بدهد.

سرمربی اسپانیایی که در نشست خبری پیش از دیدار مقابل رن شرکت کرده بود گفت: "من تا اینجا هیچ تغییری در روحیه و شرایط هیچ بازیکنی ندیده‌ام". این صحبتهای انریکه به شایعات درباره این اشاره داشت که کیلیان امباپه از زمانی که پیوستنش به رئال در تابستان آینده قطعی شده دیگر انگیزه لازم برای بازی کردن با پیراهن پی‌اس‌جی را ندارد.

یک خبرنگار از انریکه پرسید که برخی شنیده‌ها حاکی است امباپه در تمرینهای اخیر بی انگیزه نشان داده است. سرمربی پی‌اس‌جی این ادعا را هم تکذیب کرده و گفت:" هیچکس در پی‌اس‌جی نمی‌تواند و حق ندارد بی‌انگیزه باشد. این مسئولیت من به عنوان سرمربی است که چنین اجازه‌ای ندهم. در این لحظه بزرگترین مساله برای ما بازی فردا مقابل رن است. می‌خواهیم ثابت کنیم شرایط بیرونی هر چه باشد توان این را داریم که با هر تیمی رقابت کنیم و برنده بشویم".

انریکه در ادامه اشاره کرد که ممکن است اختلاف زیاد پی‌اس جی صدرنشین با تیم دوم جدول باعث کم شدن انگیزه بعضی بازیکنان بشود و نه شایعات و تنش‌های بیرون از رختکن. او گفت به عنوان مربی وظیفه دارد که انگیزه بازیکنانش را در بالاترین سطح حفظ کند. انریکه گفت:" نه مسائل بیرونی بلکه اختلاف زیاد ما با تیم دوم جدول ممکن است انگیزه بعضی بازیکنان را پایین بیاورد ولی نمی‌توانیم چنین اجازه‌ای بدهیم. چون ما تیمی هستیم که می‌خواهد همه بازی‌هایش را ببرد و همه جام‌ها را فتح کند".

پاری سن ژرمن در حال حاضر بعد از 22 هفته با 53 امتیاز صدرنشین لیگ یک است و تیم دوم جدول برست است که 40 امتیاز دارد.

هشدار سرمربی پی‌اس‌جی به ستاره نزدیک به رئال‌/ انریکه: انگیزه امباپه کم نشده، چنین اجازه‌ای نمی‌دهم! 2