یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار سیتسیپاس درباره از دست رفتن ستاره‌های تنیس

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
هشدار سیتسیپاس درباره از دست رفتن ستاره‌های تنیس

تنیسور یونانی خواهان کاهش مسابقات در تقویم جهانی و استفاده از هوش مصنوعی شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانوس سیتسیپاس، تنیسور یونانی شماره 12 جهان پیشنهاد کرد انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) برنامه مسابقات را سبک‌تر و فعال‌تر از هوش مصنوعی استفاده کند.

سیتسیپاس گفت: این فقط در مورد تغییر تقویم نیست، بلکه نحوه بازی ما نیز مهم است. تغییر ساختار تقویم و استفاده از فناوری‌های جدید نه تنها از سلامت بازیکنان محافظت می‌کند، بلکه سطح رقابت را نیز افزایش می‌دهد. استراحت بیشتر معادل تنیس بهتر و طرفداران پرشورتر است. اگر شرایط را تطبیق ندهیم، خطر از دست دادن ستاره‌های خود را به دلیل بازنشستگی زودهنگام و مصدومیت مداوم خواهیم داشت.

مدودف: خیلی‌ها از من راضی نیستند

این تنیسور یونانی افزود: تصور کنید اگر بازیکنانی مانند رافائل نادال، راجر فدرر یا سرنا پیلیامز می‌توانستند چند سال دیگر در بهترین حالت خود بازی کنند، تنیس چقدر متفاوت می‌شد. این فقط در مورد حفظ یک حرفه نیست، بلکه در مورد حفظ ماهیت ورزش است. ما در آستانه یک انقلاب بازیکن محور در تنیس هستیم. تغییر آسان نیست، اما اگر آن را درست انجام دهیم، تنیس می‌تواند وارد عصر جدیدی از عظمت شود.

سیتسیپاس همچنین گفت که اگر سازمان‌دهندگان، حامیان مالی و پخش‌کننده‌های مسابقات وسواس کمتری برای حضور در مسابقات داشته باشند و از کمیت به کیفیت حرکت کنند، همه چیز ارزش بیشتری خواهد داشت. به گفته این تنیسور، هوش مصنوعی می‌تواند داده‌های تمرین را تجزیه و تحلیل کند و خستگی تنیسورها را زیر نظر بگیرد.