یک‌شنبه 17 تیر 1403

هشدار شرینگام به یونایتد: این بازیکن را نخرید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هشدار شرینگام به یونایتد: این بازیکن را نخرید!

تدی شرینگام، مهاجم سابق منچستر یونایتد، نسبت به جذب ماتیاس دلیخت به این تیم هشدار داد.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ که فصل گذشته با مشکلات خط دفاعی دست و پنجه نرم می‌کردند و شاهد جدایی رافائل واران از اولدترافورد بودند، تابستان امسال به‌دنبال جذب مدافع مرکزی جدید هستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که آن‌ها بسیار نزدیک به نهایی‌کردن انتقال دلیخت از بایرن هستند؛ اما تدی شرینگام، مهاجم سابق یونایتد، معتقد نیست او گزینه مناسبی برای این باشگاه لیگ برتری باشد.

شرینگام در مصاحبه با پوکرسایتس گفت: «نمی‌دانم آیا ماتیاس دلیخت می‌تواند به خط دفاعی یونایتد اضافه شود یا خیر. فکر می‌کنم یونایتد به تجربه در خط دفاعی خود نیاز دارد؛ به‌طور ایده‌آل کسی که تجربه لیگ برتری داشته باشد. او بازیکن بسیار خوبی است و همه ما او را از دوران حضورش در آژاکس به یاد می‌آوریم؛ اما فکر نمی‌کنم او در حال حاضر اولویت اصلی باشگاه باشد.»

دلیخت یکی از بازیکنان کلیدی دوران حضور اریک تن‌هاخ در آژاکس بود. در فصل مشهور 19-2018 برای تیم اِرِدیویسی، دلیخت به‌عنوان کاپیتان آژاکس این تیم را به دبل داخلی رساند و پیش از اینکه در مرحله نیمه‌نهایی به شکلی دراماتیک مقابل تاتنهام هاتسپر شکست بخورد، تقریباً به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

با این حال، شرایط برای دلیخت پس از انتقال پر سر و صدایش از آژاکس آن‌طورکه انتظار می‌رفت، پیش نرفت. با این وجود، این مدافع مرکزی که در حال حاضر در یورو 2024 نماینده هلند است، امیدوار است که پیوستن دوباره به تن‌هاخ به او اجازه دهد تا پتانسیلی را که زمانی در آمستردام نشان داده بود، شکوفا کند.

هشدار شرینگام به یونایتد: این بازیکن را نخرید! 2