پنج‌شنبه 4 تیر 1405

هشدار وزارت خارجه به نقض آتش‌بس توسط ارتش اسرائیل

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

سخنگوی وزارت امور خارجه با یادآوری عادت همیشگی رژیم اشغالگر در نقض عهد و سوء استفاده از فرصت آتش‌بس‌های اعلامی برای تداوم اقدامات مجرمانه خود علیه فلسطینیان، نسبت به پیامدهای هرگونه بی‌عملی ضامنان آتش‌بس در قبال تعرضات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه هشدار داد.