چهارشنبه 18 مهر 1403

هفتمین مصدوم آلمان: بدنشانسی ناگلزمان ادامه دارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هفتمین مصدوم آلمان: بدنشانسی ناگلزمان ادامه دارد

بنجامین هنریخس، مدافع لایپزیش، به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی آلمان را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین هنریخس به هفتمین غایب فهرست آلمان برای دو بازی پیش رو در لیگ ملت‌های اروپا تبدیل شده است. او در واقع پنجمین بازیکنی است که از زمان اعلام فهرست آلمان در روز پنج شنبه دو بازی آینده را از دست می‌دهد.

طبق اعلام اتحادیه فوتبال آلمان (DFB)، این مدافع "به دلیل احساس در از ناحیه کمر در دو بازی آینده در دسترس نخواهد بود". همچنین تایید شده برخلاف اردوهای قبلی، بازیکن دیگری جایگزین او نخواهد شد.

به جز هنریخس، جمال موسیالا از بایرن مونیخ، کای هاورتز از آرسنال، رابین کوخ از آینتراخت فرانکفورت و دیوید رائوم، هم تیمی این مدافع در لایپزیظ، همگی به دلیل مصدومیت‌های مختلف از فهرست ناگلزمان کنار گذاشته شده‌اند. همچنین قبل از اینکه فهرست سرمربی آلمان اعلام شود نیکلاس فولکروگ، مهاجم وستهام و مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، به دلیل آسیب دیدگی این اردو را از دست داده بودند.

به جای این بازیکنان، سرمربی سابق بایرن مجبور شده یانیس بلاسویچ دروازه بان سالزبورگ، تیم کلایندینست مهاجم بوروسیا مونشن گلادباخ، جیمی لولینگ وینگر اشتوتگارت، جاناتان بورکارت مهاجم ماینتس، هافبک کوین شاده از برنتفورد و رابین گوسنس از فیورنتینا را دعوت کند.

آلمان در فیفادی اکتبر دو دیدار مقابل بوسنی و هلند برگزار می‌کند که امیدوار است به مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها راه پیدا کند.

هفتمین مصدوم آلمان: بدنشانسی ناگلزمان ادامه دارد 2