دوشنبه 26 شهریور 1403

هفته شلوغ اینتر با حضور ستاره‌های جدید / مهدی طارمی در ویا دلا لیبراتزیونه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هفته شلوغ اینتر با حضور ستاره‌های جدید / مهدی طارمی در ویا دلا لیبراتزیونه!

روزنامه توتو اسپورت در شماره امروز خود نوشته است که ظرف دو تا سه روز آینده معارفه مهدی طارمی برگزار می شود و این بازیکن شنبه هفته آینده در کمپ آپیانو جنتیله، نخستین تمرین خود را با اینتر برگزار می کند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام رسمی جذب پیوتر زیلینسکی، حالا همه و بخصوص علاقه مندان به فوتبال در ایران، منتظر انتشار تصاویر مهدی طارمی با لباس اینتر هستند. او به عنوان نخستین بازیکن ایرانی، برای یکی از پرافتخارترین تیم های ایتالیایی به میدان خواهد رفت.

چند روز پیش بود که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از حضور سریع طارمی در ترکیب نراتزوری خبر داد. در صورتی که آرژانتین و هلند به فینال کوپا آمه‌ریکا و یورو 2024 صعود کنند، لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام باید مدت زمان بیشتری را در خدمت تیم های ملی کشورهایشان باشند و این به معنای تعطیلات بیشتر برای دو مهاجم اصلی نراتزوری است.

در واقع، این استراحت بیشتر یعنی غیبت در بخش های زیادی از تمرینات پیش فصل که می تواند تضمین کننده حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر، طی هفته های ابتدایی سری آ باشد. با این حال، همه در انتظار اعلام معارفه رسمی طارمی با لباس اینتر هستند. اتفاقی که گویا در چند روز آینده رخ خواهد داد.

روزنامه توتواسپورت در شماره امروز خود به تحولات بازار نقل و انتقالات و آغاز تمرینات تابستانی اینتر پرداخته و با بیان اینکه هفته ای مهم در انتظار اینتر است، از اعلام قریب‌الوقوع جذب ژوزپ مارتینز و مهدی طارمی شروع می‌کند و سپس به بازار نقل و انتقالات می‌پردازد.

در گزارش توتو اسپورت آمده است: هفته‌ای مهم در خانه اینتر در پیش است. اکنون زمان اعلام رسمی جذب مارتینز و طارمی فرا رسیده است. مدیران جلسه‌ای را با اینزاگی برگزار خواهند کرد و همه نام‌ها روی میز است.

اینتر موتورهای خود را گرم می‌کند. پس از اعلام ورود زیلینسکی، امروز (در صورت عدم وجود مشکلات) دروازه‌بان یوزپ مارتینز به طور رسمی معرفی خواهد شد.

سپس، ظرف دو تا سه روز آینده نوبت به طارمی می‌رسد. به این ترتیب، سه خرید اول این دوره از نقل و انتقالات مشخص می‌شود، اما حداقل یک بازیکن دیگر نیز به سیمونه اینزاگی اضافه خواهد شد. اما اعلام این خریدها تنها بخش کوچکی از این هفته خواهد بود.

در این روزها، سرمربی از تعطیلات به میلان بازمی‌گردد تا جلسه‌ای با ماروتا، آسیلیو و باچین برگزار کند. موضوع اصلی این جلسه تمدید قرارداد اینزاگی تا سال 2026 و افزایش دستمزد پایه از 5.5 میلیون به حداقل 6 میلیون به علاوه پاداش‌ها است.

سپس در روز جمعه و به سنت همیشگی، کنفرانس خبری معرفی فصل جدید در دفتر ویا دلا لیبراتزیونه با حضور مربی و رئیس ماروتا برگزار می‌شود و ممکن است این فرصت برای اعلام رسمی تمدید قرارداد اینزاگی نیز مناسب باشد. روز بعد، شنبه 13 ژوئیه، اینزاگی در آپیانو برای آغاز تمرینات تیم قهرمان ایتالیا حضور خواهد داشت.

بدین ترتیب می توان انتظار داشت که روز شنبه 23 تیر ماه، شاهد نخستین حضور مهدی طارمی در لباس افعی ها و در تمرینات تیم باشیم. جایی که او در آپیانو جنتیله، کمپ تمرینی اینتر و جایی که بزرگترین بازیکنان دنیای فوتبال حضور داشته اند، قدم خواهد زد.

هفته شلوغ اینتر با حضور ستاره‌های جدید / مهدی طارمی در ویا دلا لیبراتزیونه! 2
هفته شلوغ اینتر با حضور ستاره‌های جدید / مهدی طارمی در ویا دلا لیبراتزیونه! 3