یک‌شنبه 1 مهر 1403

هفت بازیکن روی دست لوئیس انریکه / پی‌اس‌جی بیمارستان شد: دوناروما مصدوم است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هفت بازیکن روی دست لوئیس انریکه / پی‌اس‌جی بیمارستان شد: دوناروما مصدوم است!

پاری سن ژرمن تایید کرد که جان لوئیجی دوناروما مصدوم است و نمی‌تواند در بازی بعدی این تیم بازی کند. او به این ترتیب به هفتمین مصدوم تیم لوئیس انریکه تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت پاری سن ژرمن شدیدتر شد و این باشگاه رسما اعلام کرد که جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیایی این تیم هم مصدوم شده است.

باشگاه فرانسوی در بیانیه‌ای که در سایت رسمی‌اش منتشر کرد اعلام کرد دوناروما در بازی قبلی پی‌اس‌جی مقابل لانس از ناحیه زانو مصدوم شده و بررسی‌های پزشکی نشان داده مصدومیت او جدی است. پی‌اس‌جی تایید کرد که دوناروما به دلیل این مصدومیت نمی‌تواند در بازی آینده مقابل اورلئان در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی فرانسه به میدان برود.

در این بیانیه خاطرنشان شد که دیگر دروازه‌بان این تیم الکساندر لوتیلیه که پیش از این به دلیل ابتلا به ویروسی ناشناخته از تیم کنار گذاشته شده بود حالا بهبود پیدا کرده و در تمرین عمومی شرکت کرده است.

دیگر مصدوم مهم پاری سن ژرمن میلان اشکرینیار است که پی‌اس‌جی می‌گوید او بعد از عمل جراحی قوزک پایش حالا روند ریکاوری را آغاز کرده است. پرسنل کیمپمبه هم که از ناحیه همسترینگ آسیب جدی دیده بود اخیرا ریکاوری را شروع کرده است هر چند این دو بازیکن به زودی به ترکیب برنخواهند گشت.

دیگر مصدوم لوئیس انریکه برای دیدار با اورلئان در جام حذفی خرید جدید پاریسی‌ها مانوئل اوگارته است. نونو مندس هم با اینکه به تمرینات بازگشته ولی فعلا به صورت انفرادی تمرین می‌کند. او دیروز در تمرین‌ها بعد از برخورد شدید توپ به صورتش آسیب دید تا ششمین مصدوم پاری سن ژرمن باشد. دوناروما هفتمین مصدومی است که لوئیس انریکه نمی‌تواند از آنها استفاده کند. 

هفت بازیکن روی دست لوئیس انریکه / پی‌اس‌جی بیمارستان شد: دوناروما مصدوم است! 2