چهارشنبه 18 مهر 1403

هفت باشگاه از بارسلونا طلب دارند / لواندوفسکی بارسا را بدهکار تیم قلی‌زاده کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هفت باشگاه از بارسلونا طلب دارند / لواندوفسکی بارسا را بدهکار تیم قلی‌زاده کرد!

بررسی صورتهای مالی منتشر شده از طرف بارسا نشان می‌دهد این باشگاه به خاطر خرید روبرت لواندوفسکی همچنان به هفت باشگاه بدهکار است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار رسمی صورتهای مالی باشگاه بارسلونا رسانه‌ها مشغول بررسی دقیق این صورتها هستند. روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا امروز در گزارشی به یک یافته جالب در بررسی صورتهای مالی بارسا پرداخت.

در صورت‌های مالی بارسا مشخص است که آنها به خاطر خرید ستاره لهستانی‌شان روبرت لواندوفسکی همچنان مقروض هستند. بارسا برای خرید لوا به هفت باشگاه بدهکار است، از بایرن مونیخ گرفته تا لخ پوزنان.

بارسلونا مبلغ 10.4 میلیون یورو به بایرن مونیخ بدهکار است و این مبلغ را هنوز به باشگاه سابق لواندوفسکی نپرداخته است. بر اساس قراردادی که بایرن با باشگاه‌های قبلی لوا داشت بخشی از قرارداد بعدی او باید به باشگاه‌های قبلی‌اش پرداخته می‌شد و پرداخت این مبالغ به عهده بارسا بود.

لواندوفسکی از دورتموند به بایرن پیوست ولی پیش از آن در باشگاه‌های کشور خودش لهستان بازی می‌کرد. در نتیجه بارسا در حال حاضر به دورتموند، ام‌اس‌کی وارشوویا، شنیچ، دلتا وارشوویا، لژیا ورشو و لخ پوزنان بدهکار است. باشگاهی که در حال حاضر علی قلی‌زاده را در اختیار دارد.

فارغ از بدهی ناشی از خرید لواندوفسکی، بارسلونا رویهم‌رفته در کوتاه‌مدت 45 میلیون یورو و در دراز مدت 102 میلیون یورو برآورد شده است.

هفت باشگاه از بارسلونا طلب دارند / لواندوفسکی بارسا را بدهکار تیم قلی‌زاده کرد! 2