دوشنبه 9 مهر 1403

همان دربی پر زد و خوردی که انتظار داشتیم / تساوی جنجالی در شب آتشین مادرید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همان دربی پر زد و خوردی که انتظار داشتیم / تساوی جنجالی در شب آتشین مادرید

دربی اتلتیکو - رئال در متروپولیتانو با گلزنی کوریا در دقایق پایانی به تساوی 1-1 منجر شد. رئال قبل‌تر توسط میلیتائو پیش افتاده بود.

به گزارش "ورزش سه"، درست وقتی به نظر می‌رسید بازی به سود رئال مادرید به پایان می‌رسد، فرشته کوچک دیه‌گو سیمئونه (5+90) ظاهر شد تا نتیجه را مساوی کند.

با این گل یکی از پرحاشیه‌ترین دربی‌های تاریخ شهر مادرید، با تساوی خاتمه یافت و بدین ترتیب هر دو تیم در جدول لالیگا همچنان بدون شکست باقی ماندند.

ترکیب دو تیم

اتلتیکو مادرید: یان اوبلاک، لو نورمان، خیمنز، مولینا، رینیلدو، گالاگر، یورنته، دی‌پل، آلوارز، گریزمان، سورلوت

رئال مادرید: کورتوا، رودریگر، میلیتائو، مندی، کارواخال، والورده، مودریچ، شوامنی، بلینگام، رودریگو، وینیسیوس

متروپولیتانو در نیمه اول شاهد اتفاقات نه‌چندان زیادی بود. دو تیم بازی پایاپای و نسبتاً برابری ارائه دادند. سیوهای دروازه‌بان‌های دو تیم از قسمت‌های برجسته نیمه اول بود و هم تیبو کورتوا و هم یان اوبلاک چندین بار مانع گلزنی حریف شدند.

شاید مهم‌ترین اتفاق نیمه واکنش هواداران اتلتیکو در لحظات پا به توپ شدن وینیسیوس جونیور بود. آنها هر لحظه که ستاره برزیلی به توپ می‌رسید او را هو می‌کردند و علیهش شعار می‌دادند!

سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد و سپس یک نیمه پرحاشیه آغاز شد. با آغاز 45 دقیقه دوم رئال هم حملاتش را افزایش داد. در دقیقه 64 بود که ادر میلیتائو با ضربه‌ای محکم تور دروازه اوبلاک را لرزه درآورد و رئال را پیش انداخت.

اتفاق ویژه 

پس از گل میلیتائو، هواداران اتلتیکو مادرید دست به اقدام عجیبی زدند. آنها شروع به پرتاب اشیاء مختلفی از جمله فندک، کلید و بطری، به زمین کردند که باعث شد داور پس از صحبت با مسئولان برگزاری مسابقه، بازی را برای لحظاتی متوقف کند و بازیکنان به رختکن بروند. پس از حدود 15 دقیقه شرایط برای برگزاری بازی مهیا شد و مسابقه از سر گرفته شد.

پس از آغاز مجدد بازی، اتلتیکو تلاش کرد تا از شکست فرار کند. اتفاقی که در پنجمین دقیقه وقت‌های اضافه رخ داد و کوره‌آ پس از تک به تک شدن با کورتوا، بازی را مساوی کرد. لحظاتی بعد نیز یورنته پس از تکل خشن روی پای گارسیا با دردسر بزرگی مواجه شد. داور پس از بررسی صحنه از طریق VAR او را با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد تا این بازی عجیب و پر از اتفاق بدون تلفات به اتمام نرسد. با این تساوی رئال و اتلتیکو به ترتیب با امتیازات 18 و 16 در رده‌های دوم و سوم باقی ماندند.

همان دربی پر زد و خوردی که انتظار داشتیم / تساوی جنجالی در شب آتشین مادرید 2
همان دربی پر زد و خوردی که انتظار داشتیم / تساوی جنجالی در شب آتشین مادرید 3
همان دربی پر زد و خوردی که انتظار داشتیم / تساوی جنجالی در شب آتشین مادرید 4