دوشنبه 2 مهر 1403

همدردی کورتوا با تراشتگن: دیدن حالت ناراحتم کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همدردی کورتوا با تراشتگن: دیدن حالت ناراحتم کرد!

تیبو کورتوا در شبکه‌های اجتماعی با مارک آندره تراشتگن همدردی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در فوتبال یک اصل ثابت وجود دارد: مصدومیت‌های جدی می‌توانند مرزهای رقابت را از بین ببرند. حمایت تیبو کورتوا از تراشتگن یک بار دیگر این اصل را تأیید کرد.

بارسلونا رکورد صددرصد پیروزی‌های خود را در لالیگا در فصل 25-2024 با پیروزی قاطع 5-1 برابر ویارئال حفظ کرد، اما تمرکز همه پس از بازی بر روی تراشتگن بود.

کاپیتان بارسلونا درست قبل از پایان نیمه اول پس از یک فرود بد روی پای راستش، دچار مصدومیت شدیدی شد و پزشکان او را درحالی‌که اشک می‌ریخت، با برانکارد از زمین خارج کردند.

روزهای آینده میزان دقیق شدت این مصدومیت و مدت زمانی را که تراشتگن باید خارج از میادین بماند مشخص خواهد کرد، اما نشانه‌ها امیدوارکننده نیستند.

در همین حین، کورتوا علی‌رغم رقابت بزرگ با تراشتگن در درون زمین، در توییتی از دروازه‌بان بارسلونا حمایت کرد. خود کورتوا در سال 2023 دچار مصدومیت جدی زانو شد که او را برای 9 ماه از فوتبال دور نگه داشت.

کورتوا برای تراشتگن نوشت: «بابت مصدومیتت متاسفم. دیدن تو در آن حالت و ترک زمین واقعا دردناک بود. امیدوارم زودتر بهبود پیدا کنی و بتوانیم دوباره تو را در دروازه ببینیم.»

گفته می‌شود مصدومیت تراشتگن از ناحیه کشکک زانو است و در صورتی که ارزیابی‌های اولیه درست باشند، او تا انتهای فصل از میادین دور خواهد بود.

همدردی کورتوا با تراشتگن: دیدن حالت ناراحتم کرد! 2