یک‌شنبه 7 تیر 1405

همه باید حافظ قانون باشند / عدلیه و قانون را فصل الخطاب می دانم و همواره خود را حافظ قانون دانسته‌ام

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اگر قانون درباره بستگانم (فرزند و همسر فرزند) تصمیمی بگیرد، تابع قانون هستم، در این مورد نیز اگر اتهامی که منتسب کرده‌اند ثابت شود، طبق قانون باید برخورد شود قوه قضائیه به ویژه در سال‌های اخیر ثابت کرده که پرونده‌های اتهامی مرتبط با فساد را بدون اغماض و با دقت مورد رسیدگی قرار می‌دهد بنده هیچ‌گونه پیگیری درباره بازداشت بستگانم نکرده‌ام و همچنین...