یک‌شنبه 15 مهر 1403

همه روسای یونایتد در ویلا پارک هستند / سرنوشت کان و حسن در انتظار تن‌هاخ: شاید امروز

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همه روسای یونایتد در ویلا پارک هستند / سرنوشت کان و حسن در انتظار تن‌هاخ: شاید امروز

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، و همه مدیران باشگاه امروز در ورزشگاه ویلا پارک حضور دارند. بازی‌ای که می‌تواند آخرین فرصت اریک تن‌هاخ باشد.

به گزارش "ورزش سه"، از شروع فصل مالکان جدید منچستریونایتد چند بار به تنهایی برای تماشای مسابقات تیم به ورزشگاه رفته بودند اما تا امروز سابقه نداشت که مالک اصلی، جیم راتکلیف، به همراه همه مدیران ارشد باشگاه در یک بازی خارج از خانه در استادیوم باشند.

وقتی تصاویر جیم راتکلیف در کنار مدیران منچستریونایتد در ویلا پارک منتشر شد رسانه‌ها از این تصویر تنها یک برداشت داشتند: این ممکن است آخرین بازی اریک تن‌هاخ روی نیمکت یونایتد باشد.

با اینکه در حالت عادی حضور همه مدیران یک باشگاه برای تماشای بازی تیم‌شان را باید به عنوان حمایت از تیم تفسیر کرد ولی منچستریونایتد مدتی است شرایط عادی ندارد.

هفته پیش و بعد از باخت تحقیرآمیز 3-0 مقابل تاتنهام روزنامه سان مدعی شد که راتکلیف و مدیران اجرایی باشگاه به اریک تن‌هاخ اولتیماتوم جدی داده‌اند: دو بازی فرصت داری، یا پورتو و استون‌ویلا را ببر و یا برو.

تن‌هاخ در بازی مقابل پورتو در آستانه شکست بود و اگر گل مگوایر در وقتهای اضافه نبود او پرتغال را با باخت به مقصد شهر منچستر ترک می‌کرد.

امروز هم منچستریونایتد در ویلا پارک بازی باکیفیتی به نمایش نگذاشته و هواداران از همین حالا در شبکه‌های اجتماعی مشغول حملات شدید به تن‌هاخ هستند.

خیلی‌ها با یاد بازی آخر بایرن مونیخ در دو فصل پیش می‌افتند. زمانی که باواریایی‌ها قهرمان شدند ولی مدیران باشگاه وارد زمین چمن شده و اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ را به آنها اطلاع دادند. آیا ممکن است مدیران یونایتد امروز در پایان بازی با یونایتد هم اخراج اریک تن‌هاخ را به اطلاع او برسانند؟

همه روسای یونایتد در ویلا پارک هستند / سرنوشت کان و حسن در انتظار تن‌هاخ: شاید امروز 2
همه روسای یونایتد در ویلا پارک هستند / سرنوشت کان و حسن در انتظار تن‌هاخ: شاید امروز 3