جمعه 30 شهریور 1403

همه نگاه‌ها به جلسه ماروتا و سیمونه / جلسه سرنوشت‌ساز در میلان: اینتر نگران تمدید اینزاگی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همه نگاه‌ها به جلسه ماروتا و سیمونه / جلسه سرنوشت‌ساز در میلان: اینتر نگران تمدید اینزاگی

مدیر برنامه‌های سیمونه اینزاگی امروز در ادامه مذاکرات برای تمدید قرارداد او با اینتر با مدیران نراتزوری جلسه‌ای مهم دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی، مربی‌ای که تیمش در این فصل قهرمان مقتدر و یکه‌تاز سری آ بود و فصل گذشته هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید هنوز قراردادش را با اینتر تمدید نکرده و این باعث نگرانی شدید هواداران نراتزوری شده است.

گاتزتا دلو اسپورت امروز اعلام کرد مدیر برنامه‌های اینزاگی، تولیو تینتی، امروز عصر جلسه بسیار مهمی در دفتر باشگاه با مدیران اینتر در پیش دارد و انتظار می‌رود خروجی این جلسه خبرهای مهمی درباره تمدید سیمونه اینزاگی باشد.

در این جلسه مدیر برنامه‌های اینزاگی با بپه ماروتا، رئیس باشگاه و مدیر ورزشی دیدار خواهد کرد.

اسکای اسپورتس هم دقایقی پیش در گزارش زنده از مقابل دفتر باشگاه اینتر گفت مدیر برنامه‌های اینزاگی هنوز به دفتر باشگاه نرسیده است. تنها دیدارهایی که مدیران اینتر در روز جاری داشته‌اند با نمایندگان چند باشگاه ایتالیایی از جمله پالرمو بوده است.

گاتزتا می‌گوید مذاکره بین اینتر و اینزاگی در مراحل پیشرفته قرار دارد و انتظار می‌رود این مربی 48 ساله به زودی پای برگه تمدید را امضا کند. این روزنامه می‌گوید جلسه امروز بسیار مهم است و حتی ممکن است در پایان آن شاهد مخابره شدن تمدید دو ساله اینتر با سیمونه اینزاگی باشیم.

همه نگاه‌ها به جلسه ماروتا و سیمونه / جلسه سرنوشت‌ساز در میلان: اینتر نگران تمدید اینزاگی 2