جمعه 14 اردیبهشت 1403

همه هستند به جز کورتوا و آلابا / آنچلوتی 22 رئالی را برای ال‌کلاسیکو به خط کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همه هستند به جز کورتوا و آلابا / آنچلوتی 22 رئالی را برای ال‌کلاسیکو به خط کرد

رئال مادرید فهرست 22 بازیکن خود را برای حضور در ال‌کلاسیکو مقابل بارسا اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بلافاصله بعد از دیداری سخت و دشوار مقابل منچسترسیتی فردا شب باید در خانه‌اش سانتیاگو برنابئو در دیدار بزرگ دیگری به میدان برود: جدال با رقیب سنتی‌اش بارسلونا.

این ال‌کلاسیکو در هفته سی و دوم لالیگا برزار می‌شود. رئال مادرید که در ضربات پنالتی موفق شد منچسترسیتی را در اتحاد شکست داده و به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برسد حالا با روحیه‌ای بالاتر مقابل بارسا صف‌آرایی می‌کند.

در سوی دیگر جبهه، بارسا درست برعکس رئال، در چمپیونزلیگ شب خوبی نداشت و در خانه‌اش با شکست مقابل پاری سن ژرمن حذف شد.

کارلو آنچلوتی دقایقی پیش فهرست 22 نفره بازیکنانش برای حضور در ال‌کلاسیکو را اعلام کرد. با نگاهی به این فهرست متوجه می‌شویم که رئال به جز دو مصدوم بلندمدتش تیبو کورتوا و دیوید آلابا مصدوم دیگری ندارد و بقیه آسیب‌دیده‌ها در اختیار کادر فنی هستند.

فرلان مندی که آخرین تمرین رئال را از دست داده بود در فهرست گنجانده شده است. رئال اعلام کرده بود که غیبت مندی در تمرین به دلیل مصدومیت او نیست بلکه مندی به دلیل خستگی زیاد از طرف کادر فنی مجوز استراحت دریافت کرده است.

فهرست بازیکنان رئال مادرید برای ال‌کلاسیو: دروازه‌بان‌ها: لونین، کپا، ماریو دی‌لوئیس مدافعان: کارواخال، میلیتائو، ناچو، لوکاس واسکز، فران گارسیا، رودیگر، فرلان مندی

هافبک‌ها: بلینگام، کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوامنی، سبایوس، آردا گولر

مهاجمان: وینیسیوس جونیور، رودریگو، خوسلو، براهیم دیاز

همه هستند به جز کورتوا و آلابا / آنچلوتی 22 رئالی را برای ال‌کلاسیکو به خط کرد 2