یک‌شنبه 1 مهر 1403

همه چیز از یک تماس شروع شد، از آرنه به داروین / بازگشت داروین مثل ققنوس: اشک‌های پسر آنفیلد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همه چیز از یک تماس شروع شد، از آرنه به داروین / بازگشت داروین مثل ققنوس: اشک‌های پسر آنفیلد

داروین نونیز با یک گل تماشایی و اشک‌هایی که در آنفیلد ریخت بار دیگر محبوب قلب‌های لیورپولی‌ها شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه بعد از یک تماس تلفنی مهم برای آینده فوتبالی داروین نونیز به نظر می‌رسد او بالاخره پیام آرنه اشلوت را گرفته است.

دو ماه پیش و در جریان اردوی پیش‌فصل بود که سرمربی جدید لیورپول تلفن را برداشت و با داروین تماس گرفت. ستاره‌ای که اصلا حال و روز خوبی نداشت و مطمئن نبود که جانشین یورگن کلوپ او را در تیمش بخواهد. چرا داروین اینطور فکر می‌کرد؟ چرا که حتی یورگن کلوپ هم فصل گذشته اعتمادش را به او از دست داده بود. رابطه او و یورگن تا حدی تیره شده بود که داروین در آخرین روز کلوپ در آنفیلد به زحمت برای او دست زد و در مهمانی خداحافظی هم مشخص بود که چشم دیدن مربی‌ای که تا چند ماه پیش روی سرش قسم می‌خورد را ندارد.

چند روز قبل از تماس آرنه اشلوت، داروین نونیز با پیراهن تیم ملی اروگوئه با هواداران کلمبیایی درگیر شده بود. بازی دو تیم در نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا آنقدر پرتنش بود که داروین و رفقایش با هواداران درگیری فیزیکی پیدا کنند. همه می‌دانستند که نونیز حتما با محرومیت بازی‌های ملی مواجه خواهد شد. داروین احساس می‌کرد بدترین روزهای فوتبالش را پشت سر می‌گذارد ولی اشلوت در تماس تلفنی به او گفت:" داروین، من تو را قبول دارم. ولی تو هم باید برادری‌ات را ثابت کنی. عجله نکن. در بازی‌های اول فیکس نیستی. ولی هر چه بکنی از دید من مخفی نمی‌ماند. پس فکرهای منفی را کنار بگذارد و برگرد که خیلی کار داریم".

اشلوت امروز به قولش عمل کرد و برای اولین بار داروین را فیکس به میدان فرستاد. او می‌دانست که باید از این فرصت استفاده کند. با توجه به اینکه لوئیس دیاز دو گل وارد دروازه بورنموث کرده بود تیم زیر فشار نبود و داروین می‌توانست با تمرکز بالا و بدون احساس فشار به دنبال اثبات خودش باشد. بیش از هر چیز اثبات خودش به آرنه اشلوت.

به دقیقه 37 رسیدیم و حالا نوبت به هنرنمایی مهاجم بلندبالای اروگوئه‌ای بود. ابراهیما کوناته از جلوی دروازه لیورپول پاس بلندی به سمت راست برای نونیز ارسال کرد. او با پرش و ضربه سری تماشایی به صلاح پاس داد و ستاره مصری با یک پاس تک‌ضرب رو به جلو نونیز را راه انداخت. داروین با قدم‌های بلند وارد محوطه جریمه شد، با پای راست توپ را روی پای چپش آورد و شوتی تماشایی به زاویه مخالف شلیک کرد. کپا آریسابالاگا هر چه بدنش را کشید نتوانست به این ضربه نزدیک بشود تا سومین گل لیورپول به نام داروین ثبت شود.

اگر کسی به رابطه هواداران لیورپول با داروین نونیز شک داشت امروز باید در آنفیلد می‌بود تا واقعیت را از نزدیک تجربه کند. بعد از این گل و شادی و پایکوبی روی سکوها هواداران منتظر ماندند تا نونیز که مثل یک سرباز به عقب برگشته بود با تکلی بلند و تمیز توپ را از مقابل پای بازیکن حریف راهی اوت کند. اینجا بود که کل ورزشگاه از صندلی برخاست و ایستاده داروین را تشویق کرد. کارگردان تلویزیونی با هوشمندی خیلی سریع روی صورت داروین زوم کرد و اشک‌های او نشان داد این ستاره چه روزهای سختی را سپری کرده و از اینکه می‌بیند آنفیلد و آرنه اشلوت قدردان زحماتش هستند چقدر تحت تاثیر قرار گرفته است.

همه چیز از یک تماس شروع شد، از آرنه به داروین / بازگشت داروین مثل ققنوس: اشک‌های پسر آنفیلد 2
همه چیز از یک تماس شروع شد، از آرنه به داروین / بازگشت داروین مثل ققنوس: اشک‌های پسر آنفیلد 3
همه چیز از یک تماس شروع شد، از آرنه به داروین / بازگشت داروین مثل ققنوس: اشک‌های پسر آنفیلد 4